Beantwoord

Wifi plus punt werkt niet meer

  • 27 October 2022
  • 11 reacties
  • 1556 Bekeken

Reputatie 1
  • is een nieuwe Poster
  • 5 reacties

Beste T-Mobile,

Ik heb 3 wifi plus versterkers in huis, waarvan er 1 het niet meer draadloos doet. Het ‘link’ lampje (middelste lampje) gaat niet branden zodra ik hem niet bekabeld in het stopcontact steek. Het maakt niet uit waar ik hem neerzet, dichtbij of verder weg van het modem. 

Als ik hem rechtstreeks op het modem aansluit met kabel gaat het lampje wel groen branden. Ik heb hem ook een keer gereset en de installatie procedure opnieuw gedaan. Bekabeld gaan alle lampjes op de juiste manier branden maar zodra ik hem dan loshaal van de kabel en hem draadloos ergens neerzet in huis dan blijft het middelste lampje uit. In de MPro Mesh app geeft hij ook aan geen verbinding te hebben met de wifi plus versterker.

De andere 2 wifi plus versterkers zijn bekabeld aangesloten en werken perfect. De 3e (die nu niet werkt) is de enige die ik niet bekabeld aangesloten heb omdat deze op zolder komt te staan

Is hij defect? Hij heeft het in het begin wel gewoon gewerkt.

icon

Beste antwoord door TechRacing93 28 October 2022, 07:10

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Daz2L

Heb je het wifi punt gereset door het reset knopje 10 seconden ingedrukt te houden? Toen je opnieuw ging koppelen knipperen het Link lampje wel oranje? If not, dan lijkt die inderdaad defect te zijn. @Lisa kan je dan verhelpen. 

For the time being, gezien die bedraad wel werkt, sluit hem aan op de plek van een van de bedraade punten, en de bedraade even draadloos op zolder. Dan heb je in de tussentijd overal Wifi ;) 

Reputatie 7

Hi @Daz2L, super dat @TechRacing93 jou eerder al verder heeft geholpen! We hebben al even contact met elkaar gehad via een privébericht, maar voor de volledigheid kom ik er ook hier nog bij jou op terug. Zojuist heb ik een nieuw wifipunt jouw kant op gestuurd, zodat je de defecte kunt vervangen. Houd je ons hier op de hoogte of dit wifipunt het issue heeft opgelost? De bestelling kun je volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Ik hoor het graag van je! 🍀

Goedenavond,

Hier hetzelfde probleem! Bedraad werkt het goed, maar bij draadloos wordt er geen verbinding opgebouwd. Het middelste blijft uit. Ook als het wifi plus punt dicht bij de zyxel T54 modem staat.

Ik heb het wifi punt al een paar keer gereset, maar levert geen connectie op.

Het wifi punt heb ik nog nooit gebruikt. Sinds vorige week weer als nieuwe klant bij T-Mobile. Gideon heeft het wifi punt toen wel bedraad ingesteld, maar hebben het toen niet verder gebruikt.

Graag hoor ik van jullie, wat ik nog eventueel kan proberen.

 

Groet, Thom

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Molen013, welkom op onze Community!

Ik zie dat je in bezit bent van de WAP6807 en een Zyxel T-54. Deze gaan in samenwerking niet erg soepel. Ik heb je daarom besloten om het wifi punt om te ruilen voor ons nieuwe wifi punt, de WX5600. In dit topic lees je hier meer over: 

 

 

 

Hoi Tommie,

 

Dank je wel. De huidige krijg ik echt niet aan de praat. Tenminste, niet draadloos.

Bedankt voor de goede service!

Groet, Thom

Goedenavond,

Hier helaas hetzelfde probleem. Vandaag de versterker gekregen. Alle stappen doorlopen en verbonden werkt de versterker. Zodra ik deze loskoppel brandt het verbindingslampje niet meer. Meerdere keren gereset en opnieuw verbonden en telkens zelfde resultaat. Verbonden via kabel werkt, losgekoppeld helaas niet.

Ik ben benieuwd hoe verder. 

 

Alvast dank

Bas

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Tielie, goed dat je dit laat weten! Het verbinden zou ook losgekoppeld moeten werken via de WPS knop, dus niet eerst met een kabel. Heb je dit al eens getest? Je kunt deze stappen doorlopen. Met jouw modem moet deze versterker perfect werken. Ik hoor het graag!

Dat werkt,bedankt  voor deze oplossing!

 

Groet Bas

Reputatie 7
Badge +16

Fijn dat het gewerkt heeft! @Tielie Veel plezier met jouw wifipunt! 😄

Goedemorgen,

Hier helaas ook hetzelfde probleem. De WiFi punten doen niet mee. Sinds een maand zijn we bij t-mobile maar het bereik binnenshuis is nog nooit zo beroerd geweest. Ook hier staat een ‘54 modem. 
Zijn er oplossingen met andere WiFi punten? Alvast bedankt! 

 

groetjes Tessa

Reputatie 7
Badge +9

Hi @TessavanderDonk, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Ik ben meteen voor je gaan kijken, ik zie dat je in bezit bent (was) van de WAP6807 wifi punten. Deze hebben moeite met de Zyxel T-54. Ons nieuwe wifi punt, de WX5600, werkt daarintegen geweldig samen met de T-54! Ik wilde deze daarom meteen voor je omruilen, echter zie ik al dat je de wifi punten hebt opgezegd. De opzegging is nog in behandeling, zodra dit is afgerond kun je een nieuwe bestelling plaatsen in My T-Mobile. Omdat je een T-54 hebt zul je automatisch de WX5600 ontvangen. Kom je er zelf niet uit? Dan help ik je graag met bestellen van de nieuwe wifi punten!

Reageer