Beantwoord

wifi punten

  • 17 March 2021
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 13 reacties

Ik heb al een wifi punt op de bovenverdieping staan en wil er nu 1 in mijn tuinhuis gebruiken deze staat in de achtertuin is dit mogelijk ivm signaal sterkte of is dit teveel om te overbruggen het centraal wifi punt hangt bij ons in de gang bij de voordeur ongeveer een meter of 12 van waar de nieuwe zal komen .

 

Mvg Ronald 

icon

Beste antwoord door yalerta 18 March 2021, 15:48

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Moeilijk om antwoord op te geven. Wifi is sowieso al tricky door invloed van andere signalen.

Maar in plaats van hier de vraag te plaatsen heb jezelf al een testmogelijkheid in huis.

Probeer het wifi punt van de bovenverdieping eens op de plaats waar je een extra punt wil aanleggen.

Met dat wifi kastje naar achter in de tuin als test is geen raket wetenschap.

Succes

Reputatie 1

Ik was vanmiddag ook al tot dit plan gekomen even testen dit weekend 

Maar bedankt voor je input

Reputatie 7
Badge +14

Als de afstand te groot is kun je ook een powerplug gebruiken , daar je wifi punt ethernet verbinding op aansluiten en dan in de meterkast de andere powerplug weer verbinden met je router.

Reputatie 7
Badge +5

Precies zoals mijn situatie is.

Maar omdat ik een 3Fase huisaansluiting heb in de groepenkast een aanpassing gedaan zodat dezelfde fase gebruikt is van het stopcontact in het tuinhuis en het stopcontact in de meterkast.

Devolo setje werkt bijzonder goed, Netflix naar tv streamen zonder haperingen

Maar bijna alle huisaansluitingen in NL zijn 1fase uitgevoerd dus zal een dergelijke omzetting niet nodig zijn

Reageer