Beantwoord

Wifi Vraag Zyxcel T50

  • 17 May 2021
  • 5 reacties
  • 161 Bekeken

Hallo allemaal,

 

Ik wil graag weten hoe het kan dat ik de met WIFI verbonden apparaten niet allemaal kan zien als ik ingelogd ben via http://192.168.1.1/ op mijn  VMG8825-T50. Ik weet dat er apparaten goed verbonden zijn met WIFI terwijl ze niet zichtbaar zijn. Maar als ik ze op zoek via Fing dan zie ik gewoon dat ze verbonden zijn met een IP. Dit heb ik sinds kort. Enig idee wat het kan zijn ?

 

  • Hostnaam
  • VMG8825-T50
  • Modelnaam
  • VMG8825-T50
  • Serienummer
  • S190Y47078774
  • Firmware-versie
  • V5.50(ABPY.1)b15_20201207
icon

Beste antwoord door Lisa 20 May 2021, 12:52

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @MB internet 

Gebruik je geen versterker bijvoorbeeld en dat de apparaten daarmee verbonden zijn?

Hallo @MB internet 

Gebruik je geen versterker bijvoorbeeld en dat de apparaten daarmee verbonden zijn?

De Fritz wifi versterker gebruik ik, maar ook daar mee verbonden kon ik gewoon zien.

Reputatie 7
Badge +15

@MB internet

In de modem kunnen apparaten een heel andere naam hebben trouwens, klopt het aantal wel als je niet kijkt naar de namen?

@MB internet

In de modem kunnen apparaten een heel andere naam hebben trouwens, klopt het aantal wel als je niet kijkt naar de namen?

 

Nee

Reputatie 7

Hi @MB internet, top dat jij met deze vraag hier aanklopt! Leuk om te lezen dat jij hier zelf nieuwsgierig naar bent. Ik zelf ook! Ik heb jouw verbinding gecheckt en ik zie ook geen meerdere apparaten terug die verbonden zijn met de Wifi. Zou jij daarom een reset van het modem willen doen? Jij kunt de stappen in het onderstaande topic hiervoor gebruiken: 

Ik hoor heel graag of jij de apparaten na de reset wel weer terug kunt vinden. Laat jij het aan mij weten? 💪

Reageer