Beantwoord

wifi wachtwoord wijzigen

  • 4 May 2023
  • 3 reacties
  • 1181 Bekeken

Hey ik probeer mijn WiFi wachtwoord via my t mobile te wijzigen. Alleen dit lukt niet. Ik heb contact gehad met t mobile en bij hun lukt het ook niet. Mijn wachtwoord blijft ingesteld op het voorgeprogameerde wachtwoord iemand ideeen hoe ik dit kan oplossen WiFi naam wijzigen is wel gelukt 

icon

Beste antwoord door Larking 4 May 2023, 17:27

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Larking 

Welke modem heb je? Probeer het wachtwoord eens te wijzigen in de modem interface door in je browser naar 192.168.1.1 te gaan en dan kan je bij WiFi instellingen het wachtwoord aanpassen 

Met een Zyxel log je in op de interface met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat.

Hallo @Larking 

Welke modem heb je? Probeer het wachtwoord eens te wijzigen in de modem interface door in je browser naar 192.168.1.1 te gaan en dan kan je bij WiFi instellingen het wachtwoord aanpassen 

Met een Zyxel log je in op de interface met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat.

 

@Waqqas  top het is gelukt bedankt 

Reputatie 7
Badge +16

@Larking My T-Mobile heeft een bug gehad in de instellingen tab waardoor sommige configuraties en wijzigingen niet overkwamen op het modem. Fijn dat het nu gelukt is! 😄👍

Reageer