Beantwoord

wifi weg

  • 15 October 2021
  • 10 reacties
  • 101 Bekeken

Reputatie 1

Van Tele2 overgegaan naar T-Mobil. Eerst had ik nog wifi op computer. Alles weg. Geen verbinding. Moet juist IP adres invullen. Geen idee hoe ik dit moet doen. Was i maar bij Tele 2 gebleven. Ook geen T kanalen meer

icon

Beste antwoord door Waqqas 15 October 2021, 23:16

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @bw.matt 

Heb je een DSL of glasvezelverbinding? Indien je het Zyxel modem hebt brand daar het wereldbolletje rood op?

En waar moet je je IP adres precies invullen?

Indien je DSL hebt is je modem rechtstreeks op het ISRA punt aangesloten?

Reputatie 1

Glasvezel. Gisteren aangelegd. Geprobeerd Sonos systeem te installeren. Gaat ook niet. Rode bol brandt.  Als je WF wil aanklikken geeft hij aan juiste IP adres in te vullen. Maar waar dan. T mobil ,,mag,, niet op de router 

Reputatie 7
Badge +15

@bw.matt 

Welke mediaconverter heb je van T-Mobile en welke lampjes branden, knipperen of zijn uit hierop?

Reputatie 1

Zyxel t 50. Alle lampjes knipperen

Reputatie 7
Badge +15

Ik bedoel op de converter die tússen het modem en glasvezelaansluitpunt zit.

Reputatie 1

Geef je morgen bericht. Val om van de slaap

Reputatie 1

Glasvezel komt binnen in wit kasje. Geen merk.

Zwart kastje ernaast geen merk. Die verbindt de router

Reputatie 7
Badge +15

@bw.matt 

Kan je anders eens een foto van het zwarte kastje maken, zorg dat de lampjes zichtbaar zijn en knippert er ook een lampje?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @bw.matt,

Zo te zien is het je, met hulp van een telefonische collega, gelukt om te verbinden met de Wifi, erg fijn! Mocht de @Waqqas, de Community of ik verder nog iets voor je kunnen betekenen, dan staat er altijd iemand voor je klaar. Voor nu wens ik je nog veel plezier met het internet toe!

Reputatie 1

Alles werkt weer