Beantwoord

Wifi werkt niet

  • 6 February 2022
  • 18 reacties
  • 222 Bekeken

3 februari kom ik 19:00 thuis mijn wifi doet het niet die ochtend nog wel. Dus ik doe alle handelingen om het weer werkend te krijgen. Lukt niet dus ik bel t-mobile, de vrouwlijke medewerker kan het probleem niet vinden en wilt een monteur langs sturen. Maja het is donderdag avond je voelt de bui al hangen. Dus ik moet het weekend zonder tv door brengen maar ik zou wel een mail krijgen voor gratis internet  die mail werkt niet vervolgens krijg ik erna een mail dat ze me proberen te bellen of ik terug wil bellen. Dus nou daargaan we weer in de lange wachttijd. Deze mannelijke medewerker is druk alles aan het uitzoeken voor mij. En vertelt mij dat t-mobile zomaar zonder reden ( betaal elke maand netjes) nooit gedoe hebben beëindigd!! Zonder een aankondiging zonder contact zonder reden de medewerker is met stomheid geslagen. Je kunt je voorstellen dat ik woest was/ ben. Hij maakt me meteen weer klant en zorgt dat ik geen aansluitkosten betaal want ik zei al dat ga ik niet doen en dat ik wil dat er melding van wordt gemaakt. Maar ik kon online een klachtenformulier vinden nou die is dan goed verstopt want ik kan hem niet vinden. Maar ook is de enige compensatie de niet aanmeldkosten. Ik heb ook mijn telefoon abonnement bij hun." Mijn onbeperkt internet " is niet zo onbeperkt als hun zeggen want ik krijg melding dat het op is. Vind dit rond uit slecht en onbeschoft! Vanaf de 15e kan ik weer verbinding krijgen maar dan moet er ook nog een monteur komen want alles wat nu bij mij thuis staat moet weer terug ( waar ik ook nog niks van heb gehoort) maar hoe is het mogelijk dat jullie een abonnement zomaar opzeggen? En dan de klant voor jullie fout laat opdraaien? 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 7 February 2022, 10:44

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

18 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Wendy karst 

Dat is wel heel zuur want nu ga je ook de nieuwe abonnementskosten betalen.

Misschien is er een mail verstuurd waarin staat dat je abonnement wordt beëindigd?

Nul mails geweest over het stopzetten. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Wendy karst,

Goed dat je aan de bel trekt en mijn diepe, diepe excuses dat dit is gebeurd! 

In jouw geval kregen wij door van de netwerkbeheerder dat iemand jouw internetlijn wilde overnemen, alleen is het vreemde dat hier normaal een minimale termijn aan vast zit. Hierdoor is er iets mis gegaan en vraag ik mij af of er daadwerkelijk iemand was die jouw lijn over wilde nemen. Normaliter sturen wij jou communicatie toe zodra wij een dergelijk verzoek ontvangen en mogen wij, met jouw toestemming, de overname betwisten alleen lijkt hier iets anders aan de hand te zijn.

Ik zal proberen om jouw nieuwe aanvraag zo veel mogelijk doorgang te geven want hier moet simpelweg snel een oplossing voor komen. Het lastige is alleen dat die eerdergenoemde minimale termijn een obstakel vormt voor een snelle oplevering. In ieder geval zorg ik er graag voor dat wij zo snel mogelijk een nieuw installatiepakket en een monteur voor je aansturen. Daarnaast had ik je graag volledig onbeperkt data gegeven, alleen was ik blij om te zien dat een telefonische collega van mij het reeds voor je heeft geregeld.

Mocht er nog iets spelen, stuur gerust een bericht. Dit moet snel opgelost worden!

Hallo! 

Er is door niemand een onbeperkt internet bundel geregeld ik had dat al in mijn mobiel abonnement alleen krijg ik nu elke dag melding dat ik bij moet halen anders wordt het sloom daar wil ik wel graag een oplossing voor  

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Wendy karst, maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een voucher code toe!

Hallo, 

Ja mijn mobiel abonnement heb ik ook bij jullie idd. 

 

Ik krijg nu melding voor afspraak monteur eerste optie is pas 2 maart en vanaf 14e heb ik verbinding kan hier aub nog is naar gekeken worden want dan zit ik gewoon 2 maand zonder door de fout van t-mobile. 

Reputatie 7
Badge +15

@Wendy karst 

Je zou eventueel ook zelf met Guidion kunnen bellen op telefoonnummer 088 2000 151 om te vragen of er eerder een plek is.

Tot hoelaat zijn ze bereikbaar?

Reputatie 7

Hi @Wendy karst, top dat je dit checkt! Ik deel graag de tijden met je dat jij Guidion telefonisch kunt bereiken:

  • maandag t/m donderdag: 09.00 - 21.00 uur
  • vrijdag: 09.00 - 17.30 uur 
  • zaterdag: 09.00 - 17.00 uur 

Laat je het weten of het is gelukt om de afspraak naar voren te trekken? Ik ga voor je duimen! ☘

Hallo, 

 

Ik heb vanmorgen om 09:00 meteen gebeld maar naar een half uur in de wacht heb ik dit opgegeven. 

 

Kan dit aub op een snelle manier? Want ik ben hier wcht klaar mee. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Wendy karst, dat is inderdaad lang, jammer dat je niet sneller iemand aan de lijn kreeg. Over het algemeen is het rustiger tussen 10:00-12:00 of tussen 14:00-16:00, maar ik wil het hier niet bij laten zitten. Hierom heb ik een herplanningsverzoek ingediend bij Guidion en hierover zullen ze je hopelijk nog morgen, maar waarschijnlijker na het weekend, over terugbellen. Zij doen er alles aan om binnen een paar dagen na het telefoontje iemand bij je thuis te krijgen en daarom hoop en verwacht ik dat het volgende week nog moet lukken.

Ik probeer er in ieder geval alles op alles op te zetten om er een mooie datum voor je uit te halen, ik ga er voor je achteraan!

Hoi Cal, 

 

Heel erg bedankt voor je inzet en je wil! Ik wacht met smart het telefoontje af. Volgende week ben ik de 18e vrij van werk, duim hard dat er voor dan nog een plekje is. Het installatie pakket is binnen. 

 

 

Kreeg net ineens berichten dat jullie bij proberen te bereiken maar niet gelukt is. 

 

Maar ik heb nul gemiste oproepen? 

Ik sta nu al 45 min in de wacht!!! 

Reputatie 7

Hi @Wendy karst, goed dat je dit aangeeft! Ik wil heel graag met je mee kijken, alleen kom ik aan de hand van jouw e-mailadres niet uit op jouw abonnement. Kan je mij een privébericht sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan check ik met liefde de status voor je, zodat je zelf niet weer hoeft te bellen. Of ben jij inmiddels alweer teruggebeld? Ik hoor het graag! 😊

Hallo, 

Het is nog steeds niet opgelost! T-mobile zegt mij op een spoedlijst te hebben en guidion weet nergens van! 

 

Ben nu een maand veder!!! Vind dit rond uit slecht! Net als dat ik steeds mijn internet bundel moet verlengen! 

 

Wat voor compensatie komt er voor al deze ongemakken? 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Wendy karst, ik zie dat er gistermiddag (rond 17:00) een afspraak ingepland is. Heb je toen gebruikgemaakt van de afspraaktool? Voor wanneer staat de afspraak nu ingepland, dat kan ik niet zien in de rapportage.

Ik heb gisteren weer gebeld!! En hadden ze maar 11 maart ingepland maar ik wist van niks en kan dus ook niet. En sta ik nu weer op een lijst.  

Ik had beter naar een andere kunnen gaan.. ik ben hier echt helemaal klaar mee. Zulke slechten communicatie met de klant nog nooit mee gemaakt 

Reputatie 7

Hi @Wendy karst,

Mijn welgemeende excuses voor het ongemak en de manier waarop dit loopt. We doen er alles aan om je zo weer zo snel mogelijk van een werkende verbinding te voorzien. Ik heb daarop contact opgenomen met Guidion om te kijken of er een gaatje mogelijk is, en begrijp dat er zo snel mogelijk contact met je wordt opgenomen om de installatie te volbrengen.