3 februari kom ik 19:00 thuis mijn wifi doet het niet die ochtend nog wel. Dus ik doe alle handelingen om het weer werkend te krijgen. Lukt niet dus ik bel t-mobile, de vrouwlijke medewerker kan het probleem niet vinden en wilt een monteur langs sturen. Maja het is donderdag avond je voelt de bui al hangen. Dus ik moet het weekend zonder tv door brengen maar ik zou wel een mail krijgen voor gratis internet die mail werkt niet vervolgens krijg ik erna een mail dat ze me proberen te bellen of ik terug wil bellen. Dus nou daargaan we weer in de lange wachttijd. Deze mannelijke medewerker is druk alles aan het uitzoeken voor mij. En vertelt mij dat t-mobile zomaar zonder reden ( betaal elke maand netjes) nooit gedoe hebben beëindigd!! Zonder een aankondiging zonder contact zonder reden de medewerker is met stomheid geslagen. Je kunt je voorstellen dat ik woest was/ ben. Hij maakt me meteen weer klant en zorgt dat ik geen aansluitkosten betaal want ik zei al dat ga ik niet doen en dat ik wil dat er melding van wordt gemaakt. Maar ik kon online een klachtenformulier vinden nou die is dan goed verstopt want ik kan hem niet vinden. Maar ook is de enige compensatie de niet aanmeldkosten. Ik heb ook mijn telefoon abonnement bij hun." Mijn onbeperkt internet " is niet zo onbeperkt als hun zeggen want ik krijg melding dat het op is. Vind dit rond uit slecht en onbeschoft! Vanaf de 15e kan ik weer verbinding krijgen maar dan moet er ook nog een monteur komen want alles wat nu bij mij thuis staat moet weer terug ( waar ik ook nog niks van heb gehoort) maar hoe is het mogelijk dat jullie een abonnement zomaar opzeggen? En dan de klant voor jullie fout laat opdraaien?
Beste antwoord door Cal
Bekijk origineel