Beantwoord

wifi werkt niet

  • 3 October 2022
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

Sinds zaterdag werkt de wifi niet. Op mijn converter is het lampje FO link uit.  Heb mijn T-Mobile abbo pafs 2 weken. Zondag gebeld met de klantenservice, de werknemer van T-mobile verteld dat binnen 24 uur een monteur contact opneemt. 24 uur later: geen contact gehad met een monteur. Dus vandaag poging twee, na een half uur in de wachtrij te hebben gestaan een andere werknemer aan de lijn gehad. Blijkbaar had de vorige werknemer het probleem niet goed in het systeem gezet. Nu kan de monteur op zijn vroegst pas over 10 dagen hier zijn? Ik werk gewoon vanaf huis dus dit is echt wel een probleem… 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 4 October 2022, 09:32

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @yassie94,

Slim dat je aan de bel trekt en sorry dat je momenteel zonder zit, ik help je er graag zo goed mogelijk doorheen! 

Allereerst zou ik je nog een tip meegeven waarmee je een reële kans hebt om het probleem meteen op te lossen, namelijk door de dipswitches op de Media Converter aan te passen: Media Converter dipswitches aanpassen.

Mocht het niet gelukt zijn, dan voorzie ik je heel graag met extra data. Dit kan ik voor je regelen voor een T-Mobile, Tele2, of Ben Mobiel abonnement. Hopelijk beschik jij of iemand in je huishouden over één van de drie?

Ik ga ook een oog voor je houden op Guidion en bij hen aan de mouw trekken, ik hoop graag je afspraak nog naar voren te halen.

Door op meerdere paarden te wedden hoop ik dit zo snel en soepel mogelijk voor je op te lossen!

Reputatie 7
Badge +4

Goed nieuws @yassie94! Ik ben druk voor je aan de slag geweest bij Guidion en ze hebben op donderdag 6 oktober tussen 12:00 en 14:00 uur een mogelijkheid om bij je langs te komen. 😃

Let op: omdat ik geen inzicht heb in je persoonlijke agenda heb je afspraak met Guidion nog niet gewijzigd. Omdat ik het tijdslot maar beperkte tijd voor je gereserveerd kan houden probeerde ik je zojuist te bellen alleen kreeg ik je niet aan de lijn.

Mocht dit tijdslot je uitkomen dan raad ik je graag aan om zo snel mogelijk je afspraak te wijzigen via de afspraaklink die je van Guidion hebt gekregen. Voor de zekerheid stuur ik je ook nog de afspraaklink door via een privébericht.

Hopelijk zie je het bericht op tijd. Ik ben in ieder geval erg blij dat ik nog een eerder tijdslot voor je kon vinden! 

Reageer