wifi zeer onstabiel

  • 28 September 2022
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Reputatie 1

Ongeveer vier weken geleden begonnen de problemen met de WiFi. Na een paar keer opnieuw te hebben opgestart, en dat de wifi het dan weer eventjes deed, en alles zelfs gereset heb ik contact gezocht met de klantenservice. We kwamen er niet uit dus zou er een monteur langskomen. Deze is een week later geweest en heeft de modem vervangen. 
in de tussentijd hebben veelal gebruik gemaakt van mijn hotspot. Godzijdank heb ik een bundel Onbeperkte data. 
 

de wifi heeft een week stabiel gewerkt en de afgelopen week is de wifi wéér onstabiel. Ik word hier tureluurs van. En ja, ik heb de stappen uit de Wiki gevolgd, maar dat helpt niet. Boven hangt ook een versterker, maar dat werkt ook niet. En hier komt bij…Ik heb er helemaal geen zin meer in om zelf naar de oplossing van het probleem te zoeken, want we betalen behoorlijk geld per maand. Je betaalt voor een stabiel internet en tv, maar het is verre van stabiel. 
 

in een half jaar tijd, sinds overstap naar tmobile, hebben we nog nooit zo vaak problemen met de wifi thuis gehad!! Er zou een compensatie komen voor ‘de tijd die je offline’ bent én voor de technische storing bij de TV-app waarbij beeld en geluid niet synchroon liep. Heb hier nooit meer iets van gehoord. 
 

ben er flink chagrijnig van en wil dat t-mobile dit oplost. Anders moeten er stappen worden gezet om voortijdig het contract te ontbinden, omdat ik betaal voor producten die niet naar behoren werken. 


1 reactie

Reputatie 7

Hi @Winters27, dank voor je bericht en duidelijke omschrijving van het probleem. Ik geef je graag meer duidelijk. Het wifi-signaal is erg afhankelijk van factoren die we in een thuissituatie kunnen zien. Denk bijvoorbeeld aan een stalen biels of een betonnen vloer. Het signaal kan daardoor wegvallen en daarbij minder stabiel zijn. Merk je hetzelfde probleem ook als je vlakbij het modem meet bijvoorbeeld? 

Ook heb ik direct naar de verbinding gekeken en zie daarbij een mooie stream binnenkomen op het modem. Merk je naast de problemen met de wifi, ook problemen als je bekabeld gebruik maakt van de verbinding? Je hebt daarnaast ook een TV Box. Ervaar je ook problemen hierop? 

Met deze volgende stappen, kunnen we dieper op het probleem inzoomen en je van de beste oplossing voorzien. Ik hoor het graag van je!

Reageer