Beantwoord

Wifi zonder internet

  • 15 March 2022
  • 2 reacties
  • 65 Bekeken

Hallo, ik heb sinds een week een probleem met internet.  De rode wereldbol licht op op de router.  Ik denk dat ik alles heb geprobeerd, het probleem blijft bestaan.  De klantenservice van t-mobile kan mij niet helpen.  Vandaag zou er een servicebeurt zijn, helaas heeft de servicemonteur tegen me gelogen en kwam twee uur voor de afgesproken datum.  Heeft iemand een soortgelijke situatie gehad?

icon

Beste antwoord door Waqqas 15 March 2022, 21:22

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Slintel66 

Betreft het een glasvezel of DSL verbinding en gaat bij DSL de DSL kabel naar de DSL poort of bij glasvezel de internetkabel vanaf mediaconverter naar de WAN poort van de modem?

Welke lampjes zie je branden of uit op de mediaconverter bij glasvezel?

En wat zij de monteur?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Slintel66,

Dat is niet wenselijk, jammer om te horen dat je de monteur hebt gemist! Ik zorg graag dat er snel een nieuwe monteur bij je langskomt en daarom heb ik meteen een nieuwe aanvraag voor je ingediend. Hierover ontvang je snel bericht. Houd er graag rekening mee dat je een afspraak maakt voor een tijdvak van twee uur, waardoor de monteur tussen de twee genoemde tijden langs kan komen.

Het liefst zou ik zien dat je meteen al geholpen bent! Hiervoor is het wel belangrijk dat je de vragen van @Waqqas beantwoord zodat we een beter beeld hebben van de situatie. Zo kan de Community je goed en snel te hulp schieten. Hopelijk ben je binnen de kortste keren weer online.