wifipunt

  • 8 April 2023
  • 4 reacties
  • 86 Bekeken

Ik heb 31 maart een wifipunt bij mijn tmobile thuis aangevraagd. Er staat in mijn tmobile dat het is afgeleverd. Maar ik heb nog helemaal geen pakketje binnen gekregen. Kan daar misschien naar gekeken worden? 

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Vrolijk pasen @Beauhairstyling🐣

Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kan ik het voor je nakijken.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Vrolijk pasen @Beauhairstyling! 🐣

Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kan ik het voor je nakijken.

Okay, je hebt een privébericht. 

Mvg Angelique 

Reputatie 7
Badge +9

@Beauhairstyling bedankt voor je snelle reactie. Ik ben meteen voor je gaan kijken, ik zie inderdaad dat er iets niet goed is gegaan. De bestelling is goed geplaatst alleen is het wifipunt nooit verzonden. Ik heb dit doorgezet naar de jusite afdeling. Dit zal na de paasdagen worden opgepakt en dan wordt het wifipunt naar je toegestuurd. Ik wens je nog een heel fijn paasweekend toe!

Okay, Hartelijk dank. Ik wacht het af. Jullie ook een fijn paasweekend. 

 

Reageer