Beantwoord

wifipunt apparatuur niet ontvangen

  • 28 February 2022
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

Goededag,

 

heb je een fout in het systeem met betrekking tot mijn retour wifipunt?

Ik heb een e-mail ontvangen dat het nog steeds niet is geretourneerd en ik krijg een boete van 70 euro.
Volgens mijn bevestiging is de levering sinds 4 februari al per post bezorgd.

Ik kan een bevestiging meesturen.

icon

Beste antwoord door Waqqas 28 February 2022, 20:46

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @witeeek 

Heb je het verzendbewijs hiervan nog? Zou je deze hier kunnen plaatsen?

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @witeeek,

Bedankt voor het retourneren van de apparatuur!

Het verzendbewijs ziet er tiptop in orde uit en ook in ons systeem staat het Wifi-punt geregistreerd. Echter, er lijkt iets in ons systeem de afmelding van het Wifi-punt tegen te houden. Hierom heb ik een verzoek uitgezet naar een specialistische afdeling en zij kunnen de apparatuur zeker afmelden. Dit ga ik hoe dan ook voor je recht laten zetten!