Beantwoord

wifipunt neemt gegevens modem niet over

  • 1 April 2023
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedenavond,

ik hoop dat hier iemand mij kan helpen. Ik heb vandaag 2 uur in de wacht gehangen bij de klantenservice. Vijf keer een medewerker gesproken maar steeds werd om onduidelijke redenen midden in het gesprek de verbinding verbroken. Ondanks herhaaldelijke verzoeken om teruggebeld te worden is dit steeds niet gebeurd en moest ik opnieuw de hele wachtrij bij de klantenservice door en kreeg ik steeds iemand anders aan de lijn en moest ik het hele verhaal weer opnieuw doen. De chatbot blijft ons steeds doorverwijzen naar de telefonische klantenservice.

 

Medewerker 3 is nog het verste gekomen. Ons wifipunt (zowel de oude als vandaag geleverde nieuwe na eerder contact deze week) neemt de gegevens van het modem niet over. Zolang hij aan de kabel hangt en ik inlog op het netwerk van het wifipunt werkt alles prima. Maar omdat hij de gegevens van het modem niet overneemt, kan ik het WiFi punt niet zonder internetkabel gebruiken (en ligt er dus een kabel dwars door mijn woonkamer heen) en maakt hij er ook niet 1 netwerk van en moet ik steeds tussen netwerken wisselen.
 

wie o wie weet hoe dit op te lossen is?

icon

Beste antwoord door Waqqas 2 April 2023, 10:06

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @markby,

Welkom op de Community!

Zou je eens in kunnen loggen op het modem (192.168.1.1) en dan naar Netwerkinstelling > Draadloos > EasyMesh gaan? Staat het schuifje daar aan?

Hi,

ja, dit schuifje staat aan inderdaad.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @markby 

Als je de stappen in dit topic volgt dan zouden de WiFi gegevens  moeten worden overgenomen.

Je zou de WiFi punten eerst misschien eens een fabeieksreset kunnen geven door het resetknopje achterop de Zyxel voor ongeveer 5 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.

Reageer