Beantwoord

Xiaomi Mi TV Stick of wiz lampbollen willen koppele wifi

  • 18 October 2021
  • 7 reacties
  • 170 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hoi

De Xiaomi Mi TV Stick of mij wiz lampbollen willen niet gekoppeld worden aan 't mobile wifi.

 

Hoe doe ik dit. Al geprobeerd via de wps knop.

 

Groetjes van mij 

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 October 2021, 21:08

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Batsy

De gebruikersnaam is admin en de wachtwoord staat achter Login Password (let op de kleine letters en hoofdletters).

Als deze het niet doen voer dan eens een fabrieksreset uit door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.

Dan zouden de gegevens het wel moeten doen. admin als gebruikersnaam en wachtwoord achter Login Password.

@Waqqas 

Hoi

Het lukt niet gebruikersnaam of ww is niet goed

 

Groetjes 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Batsy 

Type in je browser 192.168.1.1, log in met admin en het wachtwoord staat achter je modem achter Login Password.

In het overzicht kun je vervolgens 2,4 GHz of 5 GHz uitzetten.

Hoi

Ik kan die wifi uit of aanzetten

Kan niet alleen de 5gz uit doen en 2,4 aan laten?

Kan wel ander kanaal selecteren 

Groetjes 

Hoi

Deze (zyzel) modem met wps knop indrukken en zonder.

Uit en aan gedaan ook geprobeerd hele ding. Ook alleen de wifi uitgegaan (rot knop overigens)  hij gaat langzaam en je weet niet wanneer die uit of aan staAt (ik had niet meer zoveel geduld)

 

Groetjes bianca

 

Reputatie 7

Hoi @Batsy,

Goed dat je dit bij ons navraagt. Ik ben erg benieuwd hoe de verbinding er momenteel uitziet. Probeer je bijvoorbeeld de apparaten te koppelen via het modem of via een wifi extender? Met deze extra gegevens komen we al een stukje verder. Ik hoor het graag van je! 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Batsy 

Heb je een Zyxel modem?

Die hebben standaard een mesh netwerk, wil je eens 5 GHz in de modem uitzetten en dan kijken of ze wel met het 2,4 GHz netwerk kunnen verbinden?