Beantwoord

Zyxel WX3401-B0

  • 13 March 2023
  • 8 reacties
  • 224 Bekeken

Reputatie 2

Hallo,

Binnenkort krijgen wij thuis T-Mobile via glasvezel waarbij we ook wifi 6 krijgen met de nieuwste router. Deze hebben wij al in huis gekregen. Nu viel mij op dat de wifi plus module nog wifi 5 is, zou dit niet wifi 6 dus type Zyxel WX3401-B0 moeten zijn voor een optimale uitbreiding van wifi overal in huis?

icon

Beste antwoord door eric 14 March 2023, 07:47

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Just Spoor , welkom bij de community.

Wifi 5 is op zich prima, de opvolger wordt nog niet gevoerd.

Reputatie 2

Dank voor de snelle reactie. Dat is zonde van de mooie Wifi 6 mogelijkheid. Wanneer wordt Wifi 6 ook voor WiFi plus de standaard? 

Reputatie 7
Badge +6

Je kunt ook zelf een Mesh-set met WiFi 6 aanschaffen. Dan betaal je maandelijks niks extra en ze zijn echt van jou. Maar nu TM een WiFi 6-router levert, verwacht ik dat ze ook snel met een dito wifipunt zullen komen.

Reputatie 7
Badge +14

Dank voor de snelle reactie. Dat is zonde van de mooie Wifi 6 mogelijkheid. Wanneer wordt Wifi 6 ook voor WiFi plus de standaard? 

@Just Spoor , je wordt op je wenken bediend! Zie dit topic.

Reputatie 2

Inderdaad, dank je wel! Ik denk dat ik dan de huidige (nog ongebruikte) WiFi plus moet terugsturen en een nieuwe aanvragen?

Reputatie 7
Badge +5

Klopt @Just Spoor, je kunt dit zelf regelen in My T-Mobile! Alles over ons retourproces kun je lezen in dit topic. Succes! 💪🏻

Reputatie 2

@Cheyenne dank voor je reactie. Van jouw collega @Demi begreep ik dat ik eerst aangesloten moet zijn (11 april). 

Dan moet ik een seintje, hier op de community geven om de nieuwe toegestuurd te krijgen en ik daarna de oude terugstuur in waarschijnlijk de doos van de nieuwe. 

Reputatie 7
Badge +5

Excuus @Just Spoor, ik zie inderdaad dat je nog opgeleverd moet worden. Het advies van Demi klopt als een bus. We horen dan graag van je!

Reageer