Beantwoord

Bestelling niet in winkel ophalen


Hoi, ik heb net een bestelling gedaan. En ophalen in de winkel aangeklikt. Ik wil deze graag veranderen naar thuisbezorgen en anders de bestelling annuleren. Hoe pak ik dit aan en kan dit nog?

icon

Beste antwoord door Mollieonderdijk 7 May 2024, 12:02

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mollieonderdijk 

Ik denk dat het wijzigen niet meer zal lukken maar even langs een Odido winkel gaan om je bestelling op te halen moet toch geen probleem zijn?

Als het toestel uit voorraad leverbaar is dan krijg je over enkele werkdagen al bericht om je bestelling op te halen.

Helaas is dat wel een probleem geworden! Misschien dat iemand anders het voor me kan doen?

Reputatie 7
Badge +15

@Mollieonderdijk 

Je dient dan wel zelf je bestelling op te halen. Zorg anders dat je klantnummer in je community profiel staat en dan kan een moderator kijken of er iets gedaan kan worden.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Mollie, van harte welkom op de Community en tof dat je voor een nieuw toestel bent gegaan! Ik heb je zojuist een verificatiecode per SMS gestuurd. Geef je die hier aan me door samen met je ordernummer? Dan annuleer ik je bestelling, zodat je een nieuwe kan plaatsen! 😄

Hoi hoi, thanks ik heb de code ontvangen 8560622 en ordernummer 213004175.

dank voor je hulp.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Mollie, graag gedaan en jij bedankt voor de snelle reactie! Ik heb je bestelling zojuist geannuleerd. Het kan een paar minuten duren voordat de annulering volledig in het systeem verwerkt is, maar ik verwacht dat je zo direct je nieuwe bestelling al kan plaatsen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😊

Hi Mollie, graag gedaan en jij bedankt voor de snelle reactie! Ik heb je bestelling zojuist geannuleerd. Het kan een paar minuten duren voordat de annulering volledig in het systeem verwerkt is, maar ik verwacht dat je zo direct je nieuwe bestelling al kan plaatsen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😊

 

Doe ik!! Ik wacht even en ga dan kijken of ik verder kom.. en anders weet ik je te vinden 😊

Reputatie 7
Badge +9

Yes, helemaal goed! 😁

Hi Mollie, graag gedaan en jij bedankt voor de snelle reactie! Ik heb je bestelling zojuist geannuleerd. Het kan een paar minuten duren voordat de annulering volledig in het systeem verwerkt is, maar ik verwacht dat je zo direct je nieuwe bestelling al kan plaatsen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😊

 

Hoi Marciano, het lijkt erop dat het gelukt is. zou jij dit kunnen  checken ? Ordernummer 213029808 

Weet jij trouwens ook of iemand anders van mijn gezin mijn telefoon kan aannemen mocht ik niet thuis zijn? En is ID-kaart nodig of is alleen handtekening voldoende? 
 

groetje

Reputatie 7
Badge +9

Hi Mollie, superfijn dat het is gelukt met je nieuwe bestelling! Ik heb hem er direct bijgepakt en hij ziet er goed uit hoor. Of iemand anders het toestel kan aannemen ligt er een beetje aan. Als AMP de bezorging doet, dan moet je echt zelf aanwezig zijn om hem aan te nemen. Zij controleren hier streng op. Als PostNL de bezorging doet dan is het eigenlijk de bedoeling dat je hem zelf aanneemt, maar de kans is groot dat een gezinslid het pakket kan aannemen. Tenzij je echt een strenge bezorger hebt, maar daar ga ik niet vanuit hoor. 

Mocht er niemand aanwezig zijn, dan gaat 'ie naar een PostNL-punt en daar kan je hem uiteraard ook binnen een paar dagen ophalen op vertoon van je legitimatie. Ik hoop dat je zelf aanwezig kan zijn, dan zit je sowieso helemaal goed.

Laat je het me weten als je hem hebt ontvangen? Ik blijf graag op de hoogte en ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel! 😄

Reageer