Beste moderatoren en anderen,
Ik ben in de VS en ik heb voordat ik vertrok mijn abonnement aangepast naar een Unlimited Plus-abonnement waarmee ik binnen de VS ongelimiteerd zou moeten kunnen bellen en 50 GB per maand aan data zou hebben. Dit heb ik gedaan omdat we na aankomst in de VS eerst thuis wifi moesten laten installeren en ik voor mijn werk gelijk online moest zijn. Dat is helaas niet gelukt.
Ik heb het volgende allemaal gedaan en gecheckt:
- er staan geen blokkeringen aan;
- roaming staat aan;
- ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart;
- er zijn geen openstaande facturen;
- ik heb zelf een netwerk geselecteerd en meerdere geprobeerd.
Soms registreert hij wel op een netwerk, maar krijg ik in de browsers die ik heb de melding ‘geen internet’ en kan ik ook niet bellen.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn en wat kan ik doen?
Ik heb in de app al met de chatbot gecommuniceerd, maar het eindigt in de mededeling dat ik een adviseur moet spreken. Dat kan alleen telefonisch, maar ik kan dus niet bellen ;-) Er is geen mailadres om de vraag te stellen, dus vandaar dat ik hem hier stel.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Alvast bedankt en een hartelijke groet,
Maureen
Beste antwoord door Marciano van Odido
Bekijk origineel