-
-
is een nieuwe Poster
-
3 reacties
Hierbij wil ik een klacht indienen.
Nu 2 maanden klant bij Odido en heb sinds een aantal dagen geen internet door een storing van Odido. Het blijkt na tevergeefs bezoek van een Odido monteur dat het probleem bij Delta ligt in de glasvezelkabel welke van slechte kwaliteit is en er is een nieuw ticket aangemaakt. Voorlopig nog geen internet en dus een voucher gekregen. Dit zorgt voor een aantal problemen die ik graag nader toe wil lichten en gecompenseerd zie in een vergoeding en kosteloos opzeggen van het abonnement. Helaas zijn er meerdere problemen met mijn Odido account. Op onverklaarbare wijze kan ik geen 0900 nr bellen en ontvang ik jullie emails niet. Ik heb meerdere keren gebeld maar helaas komen we niet tot een oplossing. Er was een medewerker die me vertelde dat ik meer geduld moest hebben en een emailadres gaf waar ik mijn verhaal in kon doen. Dit soort klachtenafhandeling helpt niet. I
Ik zie graag op korte termijn een reactie tegemoet. Alvast dank.
Hi @Jakomiena Westdijk, ik wil dit graag verder voor je oppakken en hiermee aan de slag gaan voor je! Ik heb direct alles nagekeken en ik zie inderdaad dat we dit nu voor je doorgezet hebben naar de netwerkbeheerder, zodat deze hiermee verder kan gaan voor je. Zodra dit helemaal opgelost is en je weer online bent, zullen we een vergoeding voor je aanmaken voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de diensten. Dit doen we altijd achteraf. Omdat dit een kortlopend probleem is kunnen we het abonnement niet kosteloos voor je ontbinden. We zijn namelijk nog hard aan het werk om dit voor je op te lossen. In de tussentijd kan je gebruikmaken van de vouchers voor onbeperkt internet zodat je op deze manier nog online kan blijven.
Wel wil ik graag voor je onderzoeken wat er precies mis gaat met de e-mails. Welke e-mails van ons ontvang je niet? Heb je bijvoorbeeld de e-mail met de internetvoucher niet ontvangen of gaat het om andere e-mails die niet binnenkomen? En heb je wel de bevestiging e-mail van het abonnement ontvangen? Ook wil ik vragen of @Marciano van Odido of @Pharwin van Odido met je mee willen kijken naar de reden dat je geen 0900 nummers meer kan bellen, aangezien zij van de mobiele afdeling zijn. Zo kunnen we dit tot op de bodem voor je uitzoeken!
Bekijk origineel