eufy deurbel

  • 10 May 2024
  • 6 reacties
  • 67 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hoi, ik heb een eufy deurbel gekocht. Ik heb de wifi al laten splitsen in 2,4 en 5. De homebase kan ik wel connecten, maar de deurbel niet. Hoe kan ik dit oplossen? 

Waqqas 9 dagen geleden

Hallo @28f7r 

Je zou het volgende kunnen proberen:

Ga in je webbrowser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de router staat.

Ga in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, kies bij beveiligingsmodus WPA2-PSK en klik op toepassen.

Lukt het nu wel?

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @28f7r 

Je zou het volgende kunnen proberen:

Ga in je webbrowser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de router staat.

Ga in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, kies bij beveiligingsmodus WPA2-PSK en klik op toepassen.

Lukt het nu wel?

Hallo @Waqqas ik heb je stappen gevolgd, maar helaas heeft dit niet geholpen. 

 

Reputatie 2

Hoi, ik heb een eufy deurbel gekocht. Ik heb de wifi al laten splitsen in 2,4 en 5. De homebase kan ik wel connecten, maar de deurbel niet. Hoe kan ik dit oplossen? 

Als de HomeBase wel connect dan is het goed!
Je moet de deurbel ook aan de HomeBase koppelen (en niet aan je wifi). Via de Eufy Security App (Android of iOS).
Succes.

@HBR dat lukt dus niet helaas. Ik krijg steeds dit in mn scherm, terwijl die 3 punten allemaal zijn gelukt

 

Reputatie 7
Badge +15

@28f7r 

Kan je de deurbel eens voorzien van een reset door het resetknopje voor ongeveer 10 seconden ingedrukt te houden?

@Waqqas ook dit helpt niet helaas…. 

Reageer