Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om?

  • 12 July 2021
  • 0 reacties
  • 464 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
  • T-Mobile moderator
  • 3891 reacties

In dit artikel lees je alles over onze huisregels. Zo is dit een fijne plek voor iedereen!

 

Ja, ook op de Community gelden er bepaalde regels. Om de orde te bewaren, gelden er voor zowel ons als de gebruikers verschillende huisregels. Ook zorgen de regels ervoor dat het voor iedereen een fijne plek is om naar toe te gaan. Lees deze eens rustig op je gemakje door en houd deze punten in je achterhoofd wanneer jij een topic aanmaakt of andere klanten van reacties voorziet.

 

De gedragsregels
1. Wees respectvol tegen alle andere gebruikers.
2. Gebruik standaard (begrijpelijk) Nederlands of eventueel Engels.
3. Plaats goed gemotiveerde meningen of standpunten.
4. Plaats berichten die over de T-Mobile producten en diensten gaan of iets toevoegen aan de Community.
5
. Spammen is niet toegestaan.
6. Het plaatsen van reclame-uitingen is niet toegestaan.
7. Het gebruik van scheldwoorden is verboden.
8. Volg aanwijzingen van T-Mobile moderators.
9. Volg de T-Mobile Community huisregels en de Nederlandse wet.
10. Het is verboden om je voor te doen als T-Mobile medewerker.
11. Het is nie​t toegestaan ​​​​​​om een gebruikersnaam te maken waarin T-Mobile of een vorm van die bedrijfsnaam gebruikt wordt.
12. Het is niet toegestaan om een tweede account aan te maken en je daarbij voor te doen als een andere user.

13. Je gebruikt geen aanstootgevende en/of shockerende gebruikersnaam of avatar (profielfoto).

De regels voor het plaatsen van berichten
1. Controleer of jouw vraag of opmerking niet eerder is gepost (gebruik de zoekbalk).
2. Plaats je bericht in het subforum die het best bij het bericht past.
3. Het schrijven van een bericht in capslock is niet toegestaan.
4. Plaats je bericht één keer op de community. Dubbele topics worden gesloten of verwijderd zonder notificatie.
5. Stel geen eigen vragen die niet met het oorspronkelijke topic te maken hebben (ook wel inbreken genoemd).
6. Het is niet toegestaan om topics te 'bumpen'.
7. Let op de overzichtelijkheid van je bericht. Let hierbij op het gebruik van interpunctie en alinea's, dit maakt jouw bericht duidelijker.
8. Geef goede uitleg bij je bericht en wat je al geprobeerd hebt.
9. Vermijd waar mogelijk het gebruik van "quotebomen", oftewel lange teksten door het quoten van een uitgebreide discussie.
10. Plaats geen persoonlijke informatie, illegale en/of shockerende inhoud of links hiernaar toe, commerciële posts of kopieën.
11. Stuur geen privéberichten naar T-Mobile Moderators tenzij deze er expliciet om vragen. Stel je vraag in een bestaand of door jou aangemaakt topic.

 

Benieuwd naar hoe public tags werken in topics? Check dan ons handige artikel in de Wiki: Public tags: FAQ | T-Mobile Community


0 reacties

Geen reactie

Reageer