Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om?

  • 12 July 2021
  • 2 reacties
  • 736 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
  • Oud-Moderator
  • 5735 reacties

In dit artikel lees je alles over onze huisregels. Zo is dit een fijne plek voor iedereen!

 

Ja, ook op de Community gelden er bepaalde regels. Om de orde te bewaren, gelden er voor zowel ons als de gebruikers verschillende huisregels. Ook zorgen de regels ervoor dat het voor iedereen een fijne plek is om naar toe te gaan. Lees deze eens rustig op je gemakje door en houd deze punten in je achterhoofd wanneer jij een topic aanmaakt of andere klanten van reacties voorziet.

 

De gedragsregels
1. Wees respectvol tegen alle andere gebruikers.
2. Gebruik standaard (begrijpelijk) Nederlands of eventueel Engels.
3. Plaats goed gemotiveerde meningen of standpunten.
4. Plaats berichten die over de T-Mobile producten en diensten gaan of iets toevoegen aan de Community.
5
. Spammen is niet toegestaan.
6. Het plaatsen van reclame-uitingen is niet toegestaan.
7. Het gebruik van scheldwoorden is verboden.
8. Volg aanwijzingen van T-Mobile moderators.
9. Volg de T-Mobile Community huisregels en de Nederlandse wet.
10. Het is verboden om je voor te doen als T-Mobile medewerker.
11. Het is nie​t toegestaan ​​​​​​om een gebruikersnaam te maken waarin T-Mobile of een vorm van die bedrijfsnaam gebruikt wordt.
12. Het is niet toegestaan om een tweede account aan te maken. Dit resulteert in een directe ban op beide accounts.
13. Het is niet toegestaan om je voor te doen als een andere user. Dit resulteert in een directe ban.

14. Je gebruikt geen aanstootgevende en/of shockerende gebruikersnaam of avatar (profielfoto).

De regels voor het plaatsen van berichten
1. Controleer of jouw vraag of opmerking niet eerder is gepost (gebruik de zoekbalk).
2. Plaats je bericht in het subforum die het best bij het bericht past.
3. Het schrijven van een bericht in capslock is niet toegestaan.
4. Plaats je bericht één keer op de community. Dubbele topics worden gesloten of verwijderd zonder notificatie.
5. Stel geen eigen vragen die niet met het oorspronkelijke topic te maken hebben (ook wel inbreken genoemd).
6. Het is niet toegestaan om topics te 'bumpen'.
7. Let op de overzichtelijkheid van je bericht. Let hierbij op het gebruik van interpunctie en alinea's, dit maakt jouw bericht duidelijker.
8. Geef goede uitleg bij je bericht en wat je al geprobeerd hebt.
9. Vermijd waar mogelijk het gebruik van "quotebomen", oftewel lange teksten door het quoten van een uitgebreide discussie.
10. Plaats geen persoonlijke informatie, illegale en/of shockerende inhoud of links hiernaar toe, commerciële posts of kopieën.
11. Stuur geen privéberichten naar T-Mobile Moderators tenzij deze er expliciet om vragen. Stel je vraag in een bestaand of door jou aangemaakt topic.

 

Benieuwd naar hoe public tags werken in topics? Check dan ons handige artikel in de Wiki: Public tags: FAQ | T-Mobile Community


2 reacties

Reputatie 2

Als ik schakel op een kanaal wordt het beeld zwart bij mij, ik wil wel Jason en alle anderen dat jullie mij respect behandelen, ik heb het over dezelfde topic hoor??

en houd mij aan de regels, ik betaal 100 euro per maand aan t-mobile dus wel graag antwoord op mijn vragen anders stap ik over naar een ander, als ik zo maar eruit gegooid wordt omdat jullie een probleem niet met respect behandelen, voel ik mij geen gewaardeerde klant bij jullie, dus LISA aub die is wel goed bezig met goede antwoorden!!

m.v.g.

Karin.

Reputatie 7
Badge +15

@k.eenschoten Je hebt nu meermaals nieuwe topics aangemaakt over hetzelfde onderwerp, dat is niet volgens de Huisregels - zoals meerdere keren aangegeven is. Inmiddels staat de teller op negen nieuwe topics in één maand.

We behandelen iedereen met respect en lossen graag zo snel mogelijk alles op. Wanneer er een wirwar aan topics bijkomt, wordt het echter lastig om precies te coördineren wie, wat onder zijn of haar hoede heeft, vandaar dat we vriendelijk verzoeken het bij één topic te houden. We hopen dat je dit begrijpt! 😊

Reageer