[Info] Alles over Early Renewal

• 19 March 2019
  • 31 reacties
  • 24302 Bekeken

Toon eerste reactie

31 reacties

Ik mag 18 februari 2023 verlengen. Als ik heel me toestel krediet afbetaal mag ik al een nieuwe telefoon. Klopt dat?

Reputatie 7
Badge +17

Als je 18 februari mag verlengen is dat 4 maanden voor het einde van je lopende abonnement  met toestelafbetaling. Op 18 februari kun je die bestelling MET een nieuw toestel doen, die krijg je alvast geleverd maar de afbetaling daarvan start pas ca. 4 maanden later, nadat je huidige abonnement is afgelopen. Je betaald dus die laatste 4 maanden alleen voor je huidige telefoon, maar die alvast afbetalen mag natuurlijk wel. Je nieuwe telefoon gaat zo ie zo pas worden afbetaald NA afloop van je huidige abonnement. 

Ow , ik dacht dat ik had gelezen dat ik via early renewal een nieuwe telefoon kan krijgen als je andere telefoon kapot is.

Reputatie 7
Badge +17

Nee hoor, early renewal kan altijd, alleen dan betaal je dus iets van €72,- als “service/ afkoopkosten” Dan zou je zelfs vandaag al die verlening met een nieuwe telefoon kunnen bestellen via de klantenservice!

Kan een early renewal ook gebruikt worden als er gebruik wordt gemaakt van een tussenbedrijf, zoals mobiel.nl, bij het nieuwe abonnement? 

Reputatie 7
Badge +17

Dat zul je aan dat tussenbedrijf moeten vragen. Die maken afspraken met t-mobile wat voor soort abonnementen zij kunnen verkopen en wat zij er dan aan verdienen.

Reageer