Beantwoord

waar vind ik online klachtenformulier

  • 19 February 2024
  • 6 reacties
  • 189 Bekeken

 

Hoe kan je een klachtenformulier invullenz,ou volgens klantenservice hier op community moeten staan maR ik kom er niet terecht. 

 

Het mai adres dat jullie geven word behandeld door back office en als nu juist daar het probleem ligt word deze heel handig binnens kamers gehouden lijkt me toch dat er een fatsoenlijke klachtenafdeling is binnen odido of kan het echt alleen Direct bij acm of geschillen commissie?

icon

Beste antwoord door Waqqas 19 February 2024, 21:52

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Je kunt je vraag hier stellen. Moderators kijken hiernaar.

Bedankt. Wacht ik op reactie moderator hier

Reputatie 7
Badge +14

Ik bedoelde, je kunt je inhoudelijke vraag/opmerkingen hier posten. Er is geen online formulier voor dit soort zaken.

Raar elk fatsoenlijk bedrijf heeft toch klachten procedure. Directnaar  Acm of geschillencommissie dan enige weg?...

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Remcosp 

De moderators hier lezen de topics op volgorde van binnenkomst en kunnen jou vast en zeker helpen.

Het is wel handig dat je beschrijft wat je klacht is, hierin hoef je geen persoonlijke gegevens te zetten. Mochten die nodig zijn dan zal een moderator je vragen om die in een privebericht te sturen.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Remcosp, je hebt nu in 3 verschillende topics gereageerd met exact dezelfde vraag. Ik ga dit topic sluiten en wil je vragen om je antwoord te zoeken in je andere topics: klachtenformulier | Odido community en het klachten email adres klopt niet | Odido community. Het is niet toegestaan om meer dan 1 topic aan te maken/in te reageren als je hetzelfde onderwerp aansnijdt. Dit is ervoor bedoeld om het overzicht te bewaren. Bedankt voor je begrip! 😄

Dit topic gaat nu op slot.