back2reality

GOGOGO bespaar internet voor op je studentenkamer!

  • 14 September 2022
  • 0 reacties
  • 75 Bekeken
GOGOGO bespaar internet voor op je studentenkamer!
Reputatie 7
Badge +8

Deze maand gaan we back to reality. Met name richten we vandaag op de studenten die back to school gaan. Om je scriptie zo goed mogelijk te starten of om thuis online je huiswerk te kunnen maken, is internet dan ook erg belangrijk. Een goede start is het halve werk en hoe kan je het schooljaar beter beginnen dan met het aanvragen van het beste én goedkoopste internet?! T-Mobile voor thuis is helemaal studentproof!

 


 

Voor een student is een goede, maar goedkope internet verbinding een musthave! Ik weet nog toen ik student was, dat ik niet heel veel te besteden had. Ik had een bijbaantje en een sociaal leven. Een duur internet abonnement was dan ook niet een optie waar ik mijn zuurverdiende centjes aan wilde uitgeven. Ik wilde gewoon kunnen internetten om huiswerk te maken, om verslagen online in te leveren en om daarnaast een beetje te kunnen netflixen zonder gedoe. Voor alle studenten die hier aanwezig zijn of mensen die niet heel veel willen uitgeven aan internet, I got you!

 

T-Mobile voor thuis

Deze weken zijn weer de GOGOGO Deals, ook het T-Mobile voor thuis abonnement doet hieraan mee. Woehoe, hiermee kunnen we nog meer centjes besparen! 

 

Waar bespaar ik op? 

  • De eerste 6 maanden voor maar slechts € 30 per maand op Internet + TV
  • Activatiekosten t.w.v. € 30
  • Installatiekosten bij een Glasvezelverbinding t.w.v. € 75

Als je ook nog een mobiel abonnement bij T-Mobile, Tele2 of Ben hebt, krijg je ook nog eens € 5 per maand extra Klantvoordeel op het thuis abonnement. 

Om een beetje binnen budget te blijven, kun je het 100 Mbit/s pakket afnemen. Dit is € 35 per maand*. Dit is meer dan voldoende om schoolwerk te maken en zonder haperingen te kunnen netflixen. Als je ook geen tv kijkt, dan scheelt het ook nog eens € 12,50 per maand.

*Afhankelijk van welk type netwerk je hebt, prijs is gebaseerd op ODF Glasvezel

 

Voor een jaar zou je dan het volgende kwijt zijn inclusief Klantvoordeel:

  • Internet eerste 6 maanden ( € 25 x 6 = € 150)
  • Internet resterende 6 maanden ( € 30 x 6 = € 180)

Voor een jaar betaal je dan in totaal € 330 en heb je in totaal € 285 bespaard op jaarbasis! Deze besparing bestaat uit het geen tv nemen, de activatiekosten, installatiekosten, de € 5 extra korting voor de eerste 6 maanden en Klantvoordeel.

 

Dus mocht je nog op zoek zijn naar goedkoop én goed internet voor op je studentenkamer? Twijfel dan zeker niet te lang! De GOGOGO actie loopt tot 2 oktober! 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer