GTA VI (6) - Kijk jij er al naar uit?

  • 5 December 2023
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Reputatie 5

Hallo allemaal!

Vandaag is de officiële GTA 6 trailer uitgekomen en wat mij betreft ziet het er echt enorm gaaf uit (of komt dat door de achtergrond muziek?). Met name de graphics vind ik zeer realistisch over komen. Des te meer kijk ik uit naar de release die echter pas in 2025 zal plaatsvinden… Wat vinden jullie van de trailer en kijken jullie er net zoals ik enorm naar uit?

Voor diegene die de trailer nog niet gezien hebben, je kan deze bekijken via de volgende link: https://youtu.be/QdBZY2fkU-0?si=hQznD5PXlRBGl4WJ

 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

De trailer ziet er heel tof uit! Ik heb GTA nooit echt gevolgd, maar ik weet nog wel dat mijn neven en ik GTA 3 altijd speelden. Zo veel mogelijk cheats intoetsen en chaos veroorzaken. Dan was het kijken wie het langst aan de politie kon ontsnappen! 😂

Reputatie 5

De trailer ziet er heel tof uit! Ik heb GTA nooit echt gevolgd, maar ik weet nog wel dat mijn neven en ik GTA 3 altijd speelden. Zo veel mogelijk cheats intoetsen en chaos veroorzaken. Dan was het kijken wie het langst aan de politie kon ontsnappen! 😂

Het mooie aan die tijd vond ik de met de hand geschreven cheat codes op een wit A4’tje terwijl er toen ook al printers in omloop waren 😆.

Reageer