back2reality

Top 3 essentials voor als je weer naar school/werk gaat!

  • 8 September 2022
  • 0 reacties
  • 36 Bekeken
Top 3 essentials voor als je weer naar school/werk gaat!
Reputatie 6
Badge

Het is alweer september en dat betekent dat de zomervakantie zo goed als voorbij is en we weer allemaal naar school en werk moeten gaan. Sommigen zullen misschien zelfs wel al begonnen zijn! T-Mobile vroeg mij om mijn persoonlijke top 3 te geven van essentials die ik niet kan missen als ik zelf weer naar de campus ga.


 

1: Herbruikbare koffiebeker

Helaas behoor ik ook tot het stereotype student; mijn dag begint met een hete kop koffie. De koffiebar bij ons in de kantine geeft geen papieren bekers meer uit, en ook steeds meer andere koffiezaken, zoals bijvoorbeeld de Kiosk en de Starbucks op de stations proberen het gebruik van een herbruikbare beker aan te moedigen, bijvoorbeeld met kortingen. Als ik heel eerlijk ben, vind ik het zelf ook wel wat prettiger drinken uit zo’n stevige beker dan uit een kartonnen beker, waar ik nog wel eens ruzie heb om de deksel er goed op te krijgen. De beker die ik zelf gebruik is een thermosbeker die ik bij de Starbucks gekocht heb, dus de koffie blijft ook nog eens extra lang warm. Dat is vooral fijn als ik in de koude winter op het station sta te wachten totdat mijn trein komt. Er zijn natuurlijk ook nog genoeg andere keuzes voor bekers!

 

2: Active noise cancelling hoofdtelefoon

Ik reis voor mijn studie veel met het OV. Als ik naar de campus moet in Nijmegen, ga ik met de fiets, maar ik heb ook lessen aan de TU/e in Eindhoven. Dan moet ik met de trein. Als er een ding is waar ik super blij mee ben dat ik deze gekocht heb, dan is het wel mijn Sony hoofdtelefoon met active noise cancelling. Veel mensen luisteren muziek in het OV. En als het een beetje rustig is, kan dit prima met een normale hoofdtelefoon. Het OV wordt echter heel veel gebruikt, dus de kans op drukte en dus lawaai is behoorlijk groot. Active noise cancelling is dan echt geweldig! Je hoort fatsoenlijk je muziek zonder deze op volume 100 te moeten zetten, en het lawaai wordt goed onderdrukt. Aanraders van mij zijn de WH1000X serie van Sony met de WH-1000XM3 of M4 voor de wat oudere, maar wel goedkopere hoofdtelefoons of de WH-1000XM5 voor de allernieuwste variant, of Bose’s noise cancelling hoofdtelefoons. Apple’s AirPods Pro zijn ook verrassend goed, maar deze werken iets minder prettig op een Android apparaat.

 

3: Powerbank

Als je veel onderweg moet zijn, is de kans groot dat je smartphone ook meer gebruikt wordt. Grote kans dat je het met de batterij dan niet tot het einde van de dag haalt. Ook ben je bijvoorbeeld in het ov of op de campus niet altijd gegarandeerd van een stopcontact. Een goede powerbank is dan onmisbaar! Zelf ga ik het liefst voor eentje tussen de 10.000 en de 20.000 mAh. Dat is naar mijn mening een goede balans tussen capaciteit en draagbaarheid. 

 

Mochten jullie nog tips voor essentials weten, laat het dan vooral weten in de reacties!


0 reacties

Geen reactie

Reageer