2e abonnement niet terug te zien in mijn Odido

  • 23 February 2024
  • 1 reactie
  • 15 Bekeken

Ik heb een 2e abonnement bij Odido. Al meerdere pogingen gedaan om dit te koppelen, maar ik krijg steeds een foutmelding bij het invullen van mijn laatste 5 cijfers van mijn bankrekening. Gek genoeg zijn de 2 abonnementen wel samengevoegd in 1 factuur en alle gegevens van beide abonnementen zijn hetzelfde. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, maar daar kom ik niet verder. De medewerker wist niet goed raad met de vraag en heeft mij meerdere malen in de wacht gezet. Hierna zij ze dat ze iets had ontkoppeld en over 30 min kon ik het abonnement koppelen. Wederom geprobeerd en weer de foutmelding. 
 

ik wil gewoon graag mijn 2e abonnement zien. Kan iemand helpen? 

Marciano van Odido 2 maanden geleden

Hi imoan, leuk dat je 2 abonnementen bij ons hebt! Ik snap volkomen dat je beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account wil hebben, en daar help ik je direct bij! Ik ben er meteen voor je ingedoken en ik zie twee mobiele abonnementen aan elkaar gekoppeld, waarvan 1 abonnement inactief is. Dit account heb ik daarom zojuist verwijderd. Probeer het over 30 minuten nog eens.

Mocht het nog niet lukken; stuur me dan even een privébericht met beide abonnementen die je probeert te koppelen, met de bijhorende 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN, het e-mailadres waarmee je probeert in te loggen en - mocht het om een Thuis-abonnement gaan - je klantnummer van Thuis. Dan kijk ik graag met je mee. Komt helemaal goed! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi imoan, leuk dat je 2 abonnementen bij ons hebt! Ik snap volkomen dat je beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account wil hebben, en daar help ik je direct bij! Ik ben er meteen voor je ingedoken en ik zie twee mobiele abonnementen aan elkaar gekoppeld, waarvan 1 abonnement inactief is. Dit account heb ik daarom zojuist verwijderd. Probeer het over 30 minuten nog eens.

Mocht het nog niet lukken; stuur me dan even een privébericht met beide abonnementen die je probeert te koppelen, met de bijhorende 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN, het e-mailadres waarmee je probeert in te loggen en - mocht het om een Thuis-abonnement gaan - je klantnummer van Thuis. Dan kijk ik graag met je mee. Komt helemaal goed! 😄

Reageer