Beantwoord

abbonement toevoegen aan app

  • 6 November 2023
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

Hoi, 

Ik had altijd T-Mobile en had daar in de app mijn eigen gsm nummer, die van mijn dochter en het thuis abbonement, mijn vriendin had tele2 app, nu is het sinds een aantal weken zo dat mijn vriendin ineens de odido app heeft, ik zie alleen haar nummer, ik kan geen abbonement toevoegen (niet zelfde naam ) want dan krijg ik foutmelding, ook kan ik via een nieuwe email elkaar niet koppelen...dus graag een oplossing, en 2de vraag, hebben we nu nog wel klantvoordeel?

 

Mvg wesley

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 7 November 2023, 11:17

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @wesleymaastrich 

Je geeft aan dat de abonnementen niet op dezelfde naam staan. Je kan ze alleen koppelen op een account als ze op dezelfde naam staan.  Dit controleren we via voorletters, geboortedatum en postcode + huisnummer te vergelijken van het te koppelen nummer. Als dat niet geval is dan moet je aparte accounts aanmaken, met aparte e-mailadressen. Als deze abonnementen op hetzelfde adres staan dan kun je ze wel toevoegen voor Klantvoordeel.

Laat je weten of je zo verder komt?

Ik heb gisteren gebeld en ondertussen is het wel gelukt mijn eigen nummer op de app te krijgen, die van mijn dochter helaas nog niet, ik blijf foutmelding krijgen, dus misschien is deze nog niet ontkoppeld bij jullie?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @wesleymaastrich 

Fijn dat het voor jou is opgelost! Ik kijk ook graag mee met je dochter. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Reageer