Beantwoord

Abbonement toevoegen in Mijn Odido lukt niet

  • 13 January 2024
  • 19 reacties
  • 188 Bekeken

Beste heer/mevrouw,

 

ik probeer al een tijdje mijn Internet+TV abonnement toe te voegen aan mijn Odido app, daar heb ik al mijn mobiel abonnement erop staan. Het lukt helaas niet, op moment dat ik op toevoegen klik krijg ik een melding te zien met mijn adres en alles wat ik kan klikken is “adres klopt niet”, dit speelt al maanden vandaar dat ik contact opneem. Het is erg vervelend dat ik geen overzicht kan hebben op mijn facturen. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen. Ik hoor het graag

 

mvg 

Manolo Zagonel

icon

Beste antwoord door manolo.zagonel 17 January 2024, 15:25

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @manolo.zagonel, welkom op onze Community! Ik heb gelijk even zitten zoeken op je e-mailadres en ik zie inderdaad dat je zowel een mobiel als een Internet + TV abonnement bij ons hebt. Echter, is je Internet + TV abonnement nog niet op actief gezet, omdat je verhuizing nog lopend is. Zodra alles rond is, zal je abonnement worden geactiveerd en daarna kan je deze pas toevoegen aan je bestaande Mijn Odido account. Let op: je kunt je Internet + TV abonnement alleen toevoegen aan het account waar je mobiele abonnement in staat, als de naam + adresgegevens met elkaar overeenkomen. Op dit moment is dat ook nog niet het geval (en ook omdat je abonnement nog niet actief is), vandaar dat het nog niet lukt om deze toe te voegen! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Beste Pharwin,

 

bedankt voor je antwoord. Hoelang duurt het voor dat deze op actief wordt gezet? Ik ben namelijk al een tijdje verhuisd. En hoe kan ik zorgen dat mijn gegevens met elkaar overheen komen als ik nergens mijn gegevens kan zien van mijn Internet+TV abonnement?

 

ik hoor het graag 

 

Manolo

Reputatie 7
Badge +9

Hi Manolo, ik denk dat er wat verwarring is ontstaan, mijn collega had het over de verhuizing, maar je adres staat inmiddels goed. Er was een afspraak met Guideon die je had geannuleerd, vandaar dat er nog wel iets open stond. Ik zie wel dat beide abonnementen net op een andere naam staan. Voor mobiel staat je voornaam namelijk als achternaam. Om beide abonnementen te koppelen, moeten deze exact overeenkomen. Ik heb je zojuist een mail gestuurd met het verzoek op te reageren met een kopie van je ID. Zodra je dit hebt gedaan, zetten mijn collega's je voorletters en naam goed.

Laat je het me weten als je op de mail hebt gereageerd? Het kan dan enkele dagen duren voordat deze wijziging plaats heeft gevonden, maar dan kan je je abonnementen in 1 Mijn Odido koppelen! 😄

Hi Manolo, ik denk dat er wat verwarring is ontstaan, mijn collega had het over de verhuizing, maar je adres staat inmiddels goed. Er was een afspraak met Guideon die je had geannuleerd, vandaar dat er nog wel iets open stond. Ik zie wel dat beide abonnementen net op een andere naam staan. Voor mobiel staat je voornaam namelijk als achternaam. Om beide abonnementen te koppelen, moeten deze exact overeenkomen. Ik heb je zojuist een mail gestuurd met het verzoek op te reageren met een kopie van je ID. Zodra je dit hebt gedaan, zetten mijn collega's je voorletters en naam goed.

Laat je het me weten als je op de mail hebt gereageerd? Het kan dan enkele dagen duren voordat deze wijziging plaats heeft gevonden, maar dan kan je je abonnementen in 1 Mijn Odido koppelen! 😄

 

Beste Marciano, bedankt voor je antwoord:)

 

ik had inderdaad mijn afspraak met Guideon geannuleerd omdat het al gelukt was met mijn nieuwe router te installeren. Ik heb ook foto’s gestuurd van mijn legitimatiebewijs, hopelijk is het voldoende om beide abonnementen te koppelen in mijn app. 
 

bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Manolo, graag gedaan! Duidelijk, thanks voor de uitleg. Ik zie dat je mail met de kopie van je ID goed bij ons is binnengekomen. Dit is genoeg om je naam te wijzigen. Ik verwacht dat mijn collega's hem snel oppakken. Ik laat het casenummer hier achter, zodat we deze snel terug kunnen vinden: 68461475. Nog heel even geduld en dan heb je straks beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account! 😄

Beste Marciano, 

 

ze hebben mijn naam gewijzigd maar kan nog steeds niet mijn andere abonnement toevoegen aan mijn Odido. Kun je het nakijken? 
 

mvg 

 

Manolo

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Manolo, goed dat je hier terug bent gekomen! Ik heb gelijk gekeken en ik zie dat je naam helemaal niet is gewijzigd, wat wel had moeten gebeuren. Sorry hiervoor. Ik heb het nu zelf voor je aangepast. Dus beide abonnementen komen nu volledig overeen. Geef het systeem even een uurtje en dan moet het lukken om je abonnement toe te voegen. Laat je het me weten? Ik ben erg benieuwd! 😄

Beste Marciano, 

 

ik krijg helaas nogsteeds het volgende melding:

 

 


ik kan dus nog niet verder met het toevoegen van mijn andere abonnement.

 

mvg 

 

Manolo

Reputatie 7
Badge +9

Hi Manolo, bedankt voor je screenshot! Ik zie nu pas dat je adressen helemaal niet overeenkomen (Eindhoven en Rosmalen). Je geboortedatum staat bij een van je abonnementen ook op de verkeerde geboortemaand. Deze ga ik zo direct voor je aanpassen. Dan moeten we alleen nog het juiste adres hebben. Kan je me vertellen welk adres (stad) de juiste is? Dan moet de ander gewijzigd worden. Als je ook direct de verificatiecode die ik je per sms heb gestuurd meegeeft, ga ik direct voor je aan de slag! 😄

Oooh vandaar…😅

Mijn correcte adres is de ene in Rosmalen, verificatiecode is 8346024.

 

mvg 

 

Manolo

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Manolo, bedankt voor de verificatiecode en het juiste adres! Aangezien dit adres voor je Thuis-abonnement gewijzigd moet worden, haal ik mijn collega @Teresa van Odido er even bij! 😄

Ps. Je naam en geboortedatum staan nu helemaal goed!

Hoi Marciano. Zijn er nieuws? Ik kan hem nogsteeds niet toevoegen… 
 

mvg 

 

Manolo

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Manolo, sorry voor de late reactie! Ik besef me nu dat de collega die ik heb getagd momenteel afwezig is. Mijn andere collega heeft een oud account gevonden die waarschijnlijk in de weg zat en heeft deze verwijderd. Het zou nu moeten werken als je het opnieuw probeert. Laat je het me weten?

Hi Marciano, 

 

nee nog niet helaas. Er is wel iets veranderd, waar ik eerst op add subscription kon klikken is nu veranderd naar I want to purchase an additional subscription, maar dan kan ik alleen een nieuwe abonnement kiezen en niet een al bestaande abonnement. 
 

mvg 
 

Manolo

Hi,

 

ik krijg mijn mobiele abbonement en internet thuis abonnement van Tele 2 niet gekoppeld in de Odido app. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Manolo, ik denk dat we het probleem gevonden hebben! Je verhuizing was al doorgevoerd en stond al vast in het systeem. Het adres van je mobiele abonnement stond nog op je oude adres. Deze heb ik zojuist gewijzigd. Geef het systeem een uurtje en dan zou het nu echt moeten lukken. Laat je het me weten?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MichelleHuijs, welkom op de Community! Jouw e-mailadres stond nog aan een oud account gekoppeld. Deze heb ik zojuist verwijderd. Geef het systeem een half uurtje om dit te verwerken. Het moet dan lukken om een nieuw Mijn Odido account aan te maken via Mijn Odido registreren. Je voorletters kwamen ook niet helemaal overeen. Je mobiele abonnement stond op 2 initialen, terwijl Thuis er maar 1 had. Deze heb ik net ook direct gelijk getrokken, dus het moet over een half uurtje lukken om beide abonnementen te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt?

Hi,

het is niet gelukt. De app zegt dat mijn internet thuis abonnement is toegevoegd maar deze kan ik nog steeds niet zien. Daarnaast blijf ik een foutmelding krijgen bij mijn mobiele abbonement. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MichelleHuijs, wil je mij een privébericht sturen met het e-mailadres waarmee je op Mijn Odido inlogt en het 06-nummer dat je eraan probeert te koppelen? Je gaf in je vorige bericht aan dat het om een Tele2 internet-abonnement ging, klopt dat? Of moest dat Odido zijn? Tele2 Thuis kan namelijk niet gekoppeld worden aan Mijn Odido. Tele2 Thuis is in te zien via deze pagina. Als ik nu inlog op Mijn Odido via de website zie ik wel je mobiele abonnement en je internet abonnement. Ik zag ook dat er nog een tweede mobiele abonnement op je adres was, probeer je deze wellicht toe te voegen? Deze staat onder een andere naam, dus die kan niet toegevoegd worden. Ik zie je berichtje graag tegemoet, dan zal het allemaal duidelijker worden! 😄

Reageer