Beantwoord

Abonnement koppelen lukt niet ‘Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens’.

  • 15 March 2024
  • 5 reacties
  • 51 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Sinds twee weken nu glasvezel. Na wat onduidelijkheid werkt dit nu. Ik kan echter niets inzien van mijn abonnement in mijn Odido. Kan niet koppelen. In mijn Odido zie ik alleen mijn mobiel abonnement. Voorheen kon ik ook mijn internet+tv abonnement hierin zien. 
heb al verschillende keren gebeld maar wordt mij steeds gezegd dat dit probleem bij Odido ligt en eraan gewerkt wordt. Dus afwachten…. 
Hoe staat het met het probleem, al zicht op wanneer het verholpen kan zijn?

Grt Hans 

icon

Beste antwoord door HansvZ 20 March 2024, 13:13

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Hans, van harte welkom op de Community! Ik zie dat je initialen tussen je thuis (H.)- en mobiele (J.H.) abonnement niet overeenkomen. De kans is groot dat het wel lukt met koppelen als deze overeenkomen. Ik heb je daarom een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan trek ik je voorletters gelijk. Mocht het dan nog niet lukken dan is het afwachten tot IT het heeft opgelost. Ik zie je bericht graag tegemoet! 😄

Hoi Marciano,

tot op heden lukt het nog steeds niet….

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Hans, oeps ik was aan het wachten op je berichtje, maar ik zie nu dat je gereageerd hebt op de mail met een kopie van je ID. Ik heb je voorletters zojuist aangepast, zodat beide abonnementen exact overeenkomen. Het systeem heeft ongeveer 30 minuten nodig om deze aanpassing te verwerken dan moet het lukken om je abonnement te koppelen in Mijn Odido. Ik hoor graag van je of het is gelukt! 😊

Goedemorgen Hans, oeps ik was aan het wachten op je berichtje, maar ik zie nu dat je gereageerd hebt op de mail met een kopie van je ID. Ik heb je voorletters zojuist aangepast, zodat beide abonnementen exact overeenkomen. Het systeem heeft ongeveer 30 minuten nodig om deze aanpassing te verwerken dan moet het lukken om je abonnement te koppelen in Mijn Odido. Ik hoor graag van je of het is gelukt! 😊

 

Hallo Marciano,

ik kan de abonnementen koppelen! Dus zie nu beide in mijn odido. 
bedankt! Grtzz hans

Reputatie 7
Badge +9

Fijn dat het is gelukt, Hans! Uiteraard graag gedaan en jij ook bedankt voor het laten weten. Nog een hele fijne middag voor nu! 

Reageer