Abonnement koppelen voor klantvoordeel lukt niet

  • 15 January 2024
  • 1 reactie
  • 14 Bekeken

Ik wil het abonnement van mijn vriendin toevoegen via klantvoordeel aan ons internetabonnement, maar hij geeft aan dat dit niet lukt omdat zij een ander adres heeft geregistreerd. Onze accounts staan echter allebei op hetzelfde adres ingeschreven.

Hoe kan ik deze toch koppelen?

Marciano van Odido 4 maanden geleden

Hey Chris, allereerst van harte welkom op de Community en tof dat jij en je vriendin van Klantvoordeel gebruik willen maken! Ik heb direct meegekeken en ik zag inderdaad geen actief klantvoordeel, terwijl beide abonnementen inderdaad wel op hetzelfde adres staan. Ik heb klantvoordeel nu handmatig aangezet voor je vriendin. Kan je met haar checken of ze dit nu inderdaad ziet? 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey Chris, allereerst van harte welkom op de Community en tof dat jij en je vriendin van Klantvoordeel gebruik willen maken! Ik heb direct meegekeken en ik zag inderdaad geen actief klantvoordeel, terwijl beide abonnementen inderdaad wel op hetzelfde adres staan. Ik heb klantvoordeel nu handmatig aangezet voor je vriendin. Kan je met haar checken of ze dit nu inderdaad ziet? 😄

Reageer