Beantwoord

Abonnement toevoegen aan account

  • 6 March 2024
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Hi,

 

ik heb al meerdere keren met de klantenservice gesproken over het toevoegen van mijn abonnement aan mijn online account omdat dit telkens een foutmelding gaf. Op 21-2-2024 is de laatste keer dat ik een medewerker hierover heb gesproken en hij gaf aan dat dit binnen een paar dagen opgelost zou worden. Nú inmiddels 3 weken later kan ik het nog steeds niet toevoegen en dus mijn facturen niet in zien. Ik vind dit uitermate slecht! Graag vermeen ik wat ik moet doen om dit geregeld te krijgen!?(best wel apart dat ik moet vragen wat ik moet doen om dat voor elkaar te krijgen ipv dat er na meerdere meldingen vanuit mij naar de klantenservice er vanuit de klantenservice actie word ondernomen) 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 6 March 2024, 13:06

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Aileen, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat mijn collega niet meer bij je is teruggekomen. Geen zorgen, ik ga dit voor je oplossen. Ik zie dat je e-mailadres/Mijn Odido-account nog gekoppeld staat aan een inactief mobiel abonnement. Dit account heb ik zojuist verwijderd. Over 30 minuten moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je Thuis-abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Reageer