Beantwoord

App werkt nooit

  • 19 March 2024
  • 1 reactie
  • 11 Bekeken

Sinds jullie Odido zijn geworden lijkt niks het goed te werken, ik kan geen facturen inzien, heb twee verschillende “accounts”, niks is samengevoegd terwijl ik twee diensten bij jullie afneem. Internet+tv en een mobiel abonnement. Maar krijg al twee maanden een verhoogde factuur van mijn mobiel abonnement maar ik kan de facturen niet inzien want deze laad hij niet op de app en als ik inlog online dan zie ik alleen mijn internet + tv gegevens. 
kan dit worden opgelost door mijn diensten goed te koppelen of iets? Als ik dit zelf probeer staat er altijd: er is iets fout gegaan probeer het opnieuw. Heb hier telefonisch contact over gehad en dit zou opgelost worden maar dat is tot op heden niet gebeurd en dit contact is maanden geleden al geweest….

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 19 March 2024, 13:07

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Astrid, van harte welkom op de Community en leuk om te zien dat je zowel Internet + TV als een mobiel abonnement bij ons hebt! Je wil ze natuurlijk gewoon gekoppeld hebben in 1 account en daar help ik je graag bij. Ik zie dat er ergens een foutje is gemaakt in je gebortedatum. Deze verschilt namelijk tussen je abonnementen. Volgens mobiel ben je op de 1e van de maand jarig, terwijl Internet + TV op de 17e staat. Ik heb je net een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan corrigeer ik je geboortedatum en dan heb je binnen no time je abonnementen gekoppeld! 😄

Reageer