Beantwoord

bloedirritante app

  • 5 October 2023
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Hallo! 

 

Ik ben hier nu al een paar weken mee bezig en ook met contact opnemen ben ik al een tijd mee bezig.. maar verder kom ik niet. Ik vraag het daarom nog 1 keer en dan ga ik kijken of ik kan overstappen... word hier niet goed van. Odido geeft aan dat mijn abbonnement al is gekoppeld maar ik zie nergens een gekoppeld abbonnement. En hoe en waar ik dat zou kunnen vinden wordt ook niet aangegeven.

Ik kom er niet in.. oom via de community al een keer conract gehad en ik moest haar een prive bericht sturen.. gedaan maar nooit meer reactie gehad. Dat ze odido hebben bedacht snap ik echt niet..

 

Los het op of ik ben weg.

icon

Beste antwoord door soepkip67 5 October 2023, 12:23

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Hannekeknol ,

Ik snap de frustratie maar zie dat ej hier al een topic voor hebt aangemaakt. abonnement ontkoppelen
Het is niet de bedoeling en het maakt het er ook niet duidelijker of makkelijker op, om meerdere topic te maken.
Zie hiervoor ook Hoe gaan wij binnen de community met elkaar om
Heb dit wel bij de moderators onder de aandacht gebracht, zodra zij tijd hebben reageren ze vanzelf in jouw eerst gemaakte topic.