Beantwoord

Contract niet zichtbaar in Mijn Odido

  • 9 April 2024
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Sinds de overstap van tmobile naar odido zie ik onder mijn inlog niet meer mijn odido thuis abo staan, enkel het mobiele abonnement. Ik heb wel klantvoordeel, maar als ik tv thuis wil toevoegen krijg ik de melding dat het adres niet word herkend. Graag een oplossing voor dit probleem. 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 9 April 2024, 16:49

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Berry, gaaf dat je zowel een mobiel als Internet + TV abonnement hebt! Ik snap dat je ze in 1 Mijn Odido-account wil koppelen en daar help ik je graag bij. Ik kom naast je Internet + TV abonnement al snel op 2 mobiele abonnementen uit. Ik zie ook aan alle 3 de abonnementen een verschillend e-mailadres staan. Daarnaast staat het Internet + TV abonnement ook op naam (en geboortedatum) van iemand anders.

Op het Mijn Odido-account met e-mailadres d***s@hotmail.com zie ik Internet + TV en het mobiele abonnement (30 op het eind) gekoppeld staan. Op b***6@hotmail.com staat het abonnement met 68 op het eind.

Stuur mij even een privébericht met de volgende gegevens: Welke abonnementen wil je aan welk(e) e-mailadres(sen) koppelen? Dan kijk ik met je mee en kan ik e.e.a. ontkoppelen en verwijderen! 😄

Reageer