Er zit een fout in de Odido app

  • 12 November 2023
  • 11 reacties
  • 172 Bekeken

Sinds donderdag probeer ik een nieuwe bundel te kopen. De app en de website geven een fout melding: 

Er is een fout opgetreden

Er is een probleem bij het laden van deze gegevens. Probeer het later opnieuw."”

Je kunt wachten tot je dood gaat. Ik was heel tevreden met T-Mobile maar odido is gewoon slecht. Sinds donderdag probeer ik te bellen (we zijn druk, probeer het later). Het is me vrijdag gelukt om de chat te openen nadat het bot me dat toeliet. Echter, Marsha liet de chat verlopen zodat ik nog steeds geen antwoord heb. Naar een andere NL provider gaan lukt op dit moment niet want ik ben sinds vandaag in Bulgarije (waarom ik dus de bundel wilde kopen VOORDAT ik hier in Sofia zit). M.a.w. ik heb geen internet, geen telefoon meer. Dank U wel Odido. Jullie klantenservice is gewoon non existent, Izzie is een joke en je klanten, ik heb 3 jaar zonder enig probleem met T-Mobile gewerkt, staan in de kou. 

Ik zou dus graag willen weten wat ik nog kan doen zonder weer een paar uur in de wacht te hangen en vervolgens weer opgehangen te worden zonder antwoord.

Je scoort zo geen nieuwe klanten. Heeft iemand een zinnige reactie? Telefoon reset is gedaan maar ook op de website op een laptop werkt nieuwe bundel kopen niet. 

Ruud stuurde me op basis van dit bericht een msg waaruit bleek dat hij mijn bericht NIET goed had gelezen. Ik zou het op prijs stellen als iemand WEL goed leest en leest dat ik een melding krijg als ik het scherm bundel bestellen open: “

Er is een fout opgetreden

Er is een probleem bij het laden van deze gegevens. Probeer het later opnieuw." Beste dames en heren, ik kan met de beste wil in de wereld GEEN BUNDEL BESTELLEN, NIET VIA APP (phone gereset), NIET VIA WEBSITE EN RUUD ZIJN LINK. Ik kom niet door de phone en chat (is opnieuw door jullie afgebroken). 

 

Marciano van Odido 5 maanden geleden

Hi Psyclist, wat apart dat het voor jou nog niet werkt, terwijl het wel is opgelost! Ik heb net ingelogd op je Mijn Odido-account, echter staat er nog geen (PrePaid)abonnement gekoppeld, dus ik kan niet precies zien waar het fout gaat. Kun je via deze pagina je PrePaid toevoegen: Je overzichtspagina met al je abonnementen | Odido. Mocht het daarna nog niet lukken, stuur me dan even je 06-nummer, geboortedatum en postcode + huisnummer, dan kijk ik of ik een bundel voor je kan activeren! 

Bekijk origineel

11 reacties

Zijn er hier mensen van Odido die kun en antwoorden, ik kan geen chat starten, kan geen bundel kopen, geen Phone en internet sinds donderdag

Reputatie 7
Badge +9

Hi @psyclist 

Ik heb ook even ingelogd in jouw account en krijg dezelfde foutmelding. Vind je het goed als ik je account verwijder zodat je een nieuwe aanmaakt? Ik ben benieuwd of het dan wel goed gaat. Ik wil ook graag weten welke bundel je wil activeren dan kan ik controleren of het mij wel lukt.

Ik hoor graag van je!

Helemaal ok, laat me weten wanneer het ok is  thx

Reputatie 7
Badge +9

Hi @psyclist 

Ik heb bij deze je account verwijderd, maar dit heeft ook een verwerkingstijd nodig.Je kan einde middag opnieuw een account aanmaken. ik hoor graag of het dan wel lukt!

Nieuw account aangemaakt.... het is nog steeds niet mogelijk om een bundel te kopen. Ik ben moe, heb inmiddels maar een Viva Bulgaars prepaid, die werkt tenminste. Ik moet maar eens kijken wat ik met het NL Phone nummer ga doen. Odido bundels werken niet, jullie gaan hier klanten verliezen. 

Het is nu woensdag, nieuw account aangemaakt, werkt nog steeds niet

Reputatie 6
Badge +6

Het is nu woensdag, nieuw account aangemaakt, werkt nog steeds niet

Hallo @psyclist, het klopt dat het niet werk en dat heeft inderdaad te maken met een technisch issue vanuit onze kant, exucses hiervoor! Onze IT-afdeling is hiervan op de hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de oplossing bekend is zal je telefonisch of via sms op de hoogte worden gesteld. Graag wil ik dit voor je doorzetten! Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer en geboortedatum ter verificatie? Dan zet ik het gelijk voor je door! 

 

Groetjes, 

Pharwin

Wel, ik kreeg een bericht dat het opgelost was. Geen idee wat ze opgelost hebben. Ook opnieuw installeren van de app lost niets op. Ik kan nog steeds geen bundel kopen. Goddank is er hier in Bulgarije wel een professionele club actief want als ik het van Odido moet hebben..... maw het werkt nog steeds niet. Als ik jullie was zou ik eens gaan kijken op Facebook waar er odido klachten groepen zitten. Niet te geloven wat een bende het is geworden nadat t mobile Odido werd. Ik ben echt niet de enige en goddank heb ik geen contract. Het is jammer want jullie als klantenservice zitten met woeste klanten. Maar mijn probleem is dus ook niet opgelost. Jammer.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Psyclist, wat apart dat het voor jou nog niet werkt, terwijl het wel is opgelost! Ik heb net ingelogd op je Mijn Odido-account, echter staat er nog geen (PrePaid)abonnement gekoppeld, dus ik kan niet precies zien waar het fout gaat. Kun je via deze pagina je PrePaid toevoegen: Je overzichtspagina met al je abonnementen | Odido. Mocht het daarna nog niet lukken, stuur me dan even je 06-nummer, geboortedatum en postcode + huisnummer, dan kijk ik of ik een bundel voor je kan activeren! 

De reden dat er geen prepaid gekoppeld is, is dat ik er via de app geen kan bestellen. Melding... helaas deze pagina staat op slot. 

Peter

Reputatie 7
Badge +9

Hi Peter, word je via een link doorverwezen naar een bepaalde pagina die op slot is? Of krijg je deze als je je PrePaid probeert te koppelen? Anders kun je een PrePaid bestellen via de website en deze koppelen. Stuur me anders even bovenstaande gegevens via een privébericht dan kijk ik met je mee! 

Reageer