Beantwoord

eSIM activeren/inloggen lukt niet

  • 5 April 2024
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

Goeiemiddag,

 

Het lukt niet om mijn Esim te activeren. Ik denk dat ik moet inloggen op mijn odido om het te activeren, maar ik kan dus niet inloggen. Ik heb namelijk een tweestapsverificatie met sms ingesteld. Maar aangezien mijn oude abonnement gestopt is, kan ik die sms dus nu niet ontvangen. 
Ik kan ook niet bellen, dus hopelijk kan iemand me zo snel mogelijk helpen. 

icon

Beste antwoord door soepkip67 5 April 2024, 12:27

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @DamienRitsema ,

Welkom op de community,  momenteel is de snelste manier om geholpen te worden, een bezoekje te doen bij een Odido shop vergeet niet om een id bewijs mee te nemen.

Anders is het wachten totdat een moderator hier antwoord, dit doen ze vanzelf aan de hand van volgorde van binnenkomst. 

@soepkip67 pffff wat een drama. Had ik nou toch maar gewoon een normale sim kaart genomen. Ik ga wel naar een winkel, bedankt voor je antwoord.

Reputatie 7
Badge +9

Hio Damien, welkom op de Community! Als je geen toegang hebt tot Mijn Odido, dan is naar de winkel gaan inderdaad de enige oplossing. Ik kan namelijk wel een eSIM voor je klaarzetten, maar je moet deze altijd zelf ophalen in Mijn Odido. Ik hoop dat er één bij je in de buurt zit. Je weet in ieder geval zeker dat je met een actieve eSIM weer naar buiten loopt! 😄

Reageer