Beantwoord

Foutmelding bij toevoegen van mobiel abonnement

  • 17 September 2023
  • 9 reacties
  • 341 Bekeken

Ik probeer mijn dagtegoed aan te vullen maar ik kan niet eens mijn mobiele abonnement toevoegen aan mijn odido account… ik kom bij het punt waar ik de 4-cijferige code moet invullen en vervolgens krijg ik constant dezelfde foutmelding. Ik krijg de foutmelding in de app op Safari en op mijn computer. Valt dit op te lossen want ik heb geen data meer voor deze dag en hij is net pas begonnen…

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 17 September 2023, 09:23

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jeremyyyj 

Zou je het nogmaals kunnen proberen?  Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Hallo

 

Ik heb precies het zelfde probleem niks lukt.

Weten jullie een oplossing.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Richke 

Je kan mij ook een bericht sturen met antwoorden op bovenstaande vragen. Dan zet ik het door naar de technische afdeling.

Hi @Richke 

Je kan mij ook een bericht sturen met antwoorden op bovenstaande vragen. Dan zet ik het door naar de technische afdeling.

 

Hallo

 

Helaas niks meer gehoord van jullie.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Richke 

Het is momenteel erg druk en we proberen binnen 48 uur te reageren op deze klant-helpt-klant forum. Ik heb je case nu ook doorgezet naar de technische afdeling. Zij gaan dit verder onderzoeken en zullen je binnen enkele werkdagen voorzien van een terugkoppeling.

Ik hoop dat het snel wordt opgelost!

Hi,

Ik heb exact hetzelfde probleem. Kunnen jullie mij helpen?

M.v.g. Youri 

Reputatie 6
Badge +6

Hi,

Ik heb exact hetzelfde probleem. Kunnen jullie mij helpen?

M.v.g. Youri 

Hi @Y0ur1, geen zorgen, ik ga je hierbij helpen! 

Wat voor foutmelding krijg je precies te zien, als je je abonnement probeert toe te voegen? Gaat dat om dezelfde foutmelding als hierboven? Probeer je deze toe te voegen in de app of via de webversie? Op dit moment is er een klein technisch issue vanuit onze kant aanwezig, waardoor het tijdelijk niet mogelijk is om je abonnement via de app toe te voegen. Onze IT-specialisten zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen, excuses voor het ongemak! Je kunt natuurlijk je abonnement wel toevoegen via de webversie. 

Laat je me even weten of het dan wel lukt? Ik verneem graag een reactie van je! 

Groetjes, 

Pharwin 

Ja, het gaat om dezelfde foutmelding als hierboven. Ik krijg hem via de app en op de webversie, dus op de webversie werkt het ook niet..

 

Reputatie 6
Badge +6

Ja, het gaat om dezelfde foutmelding als hierboven. Ik krijg hem via de app en op de webversie, dus op de webversie werkt het ook niet..

 

Kun je mij in dat geval een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik gelijk met je meekijken! 

Groetjes, 

Pharwin

Reageer