Beantwoord

Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.

  • 29 April 2024
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

In het verre verleden had ik blijkbaar een Tele2 account.

Nu heb ik zojuist een Odido Internet + TV abonnement afgesloten op het zelfde emailadres.

Als ik mijn abonnement wil toevoegen aan dit emailadres krijg ik de volgende foutmelding;

Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.

Hoe kan ik dit oplossen?

 

icon

Beste antwoord door josri 30 April 2024, 08:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey Josri, van harte welkom op de Community! Tof dat je eerder al met Tele2 bij ons zat en nu weer terug bent met Internet + TV. Ik zie inderdaad een oud account aan jouw e-mailadres gekoppeld staan. Deze heb ik meteen verwijderd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om een nieuw account aan te maken via Mijn Odido registreren en om je Internet + TV abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Hey Josri, van harte welkom op de Community! Tof dat je eerder al met Tele2 bij ons zat en nu weer terug bent met Internet + TV. Ik zie inderdaad een oud account aan jouw e-mailadres gekoppeld staan. Deze heb ik meteen verwijderd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om een nieuw account aan te maken via Mijn Odido registreren en om je Internet + TV abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Check, alles gelukt dankjewel!

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Josri, fijn dat het is gelukt en uiteraard graag gedaan! 

Reageer