Beantwoord

Je kan dit mobiele abonnement niet koppelen.

  • 5 April 2024
  • 7 reacties
  • 79 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik kan mijn mobiele abonnement niet koppelen aan Mijn Odido. Ik krijg deze foutmelding: Je kan dit mobiele abonnement niet koppelen. De gegevens van het abonnement komen niet overeen met de gegevens die bij ons bekend zijn. 

icon

Beste antwoord door Vdkt 5 April 2024, 14:28

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Vdkt 

Indien er al een abonnement is gekoppeld aan je Odido account dan moet het andere abonnement ook op dezelfde naam staan, anders moet je voor het 2de abonnement een eigen Odido account aanmaken.

Het staat op dezelfde naam.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Vdkt, allereerst van harte welkom op de Community! Leuk dat je zowel met Mobiel als met Internet + TV bij ons zit en ik help je graag met het koppelen van je abonnementen in Mijn Odido. Je tussenvoegsel ontbreekt bij Internet + TV en ook je geboortedatum staat bij 1 van je abonnementen niet helemaal correct (de dag en maand zijn omgewisseld). Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan corrigeer ik je gegevens en dan heb je binnen no time je abonnementen gekoppeld! 😁

Hallo Marciano, Zojuist gedaan.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, bedankt voor de snelle (re)actie! Ik heb je gegevens zojuist gecorrigeerd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken dan moet het lukken om Mobiel toe te voegen aan Mijn Odido. Laat je het me weten of het is gelukt? 

Hoi, bedankt voor de snelle (re)actie! Ik heb je gegevens zojuist gecorrigeerd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken dan moet het lukken om Mobiel toe te voegen aan Mijn Odido. Laat je het me weten of het is gelukt? 

 

Hallo Marciano, het is gelukt. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Vdkt, superfijn dat het is gelukt en een stuk sneller dan ik dacht ook. Uiteraard graag gedaan en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend! 😎

Reageer