Beantwoord

Kan geen abonnement toevoegen

  • 12 August 2023
  • 1 reactie
  • 110 Bekeken

Abonnement toevoegen

 
Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens

Opgegeven adres

x
z

Bevestigingscode invoeren

We sturen je een e-mail met een bevestigingscode. Je krijgt deze op het e-mailadres waarmee je het abonnement voor thuis hebt afgesloten: b********@g***l.com . Dit kan een paar minuten duren. De code is één keer te gebruiken.
icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 14 August 2023, 09:21

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Bert Z 

Is het inmiddels gelukt? We ervaren sinds enkele dagen wat technische problemen met de My T-Mobile app waarbij je nummer niet is gelinkt in de app dus het kan daarmee te maken hebben. We zijn druk bezig met een oplossing en verwachten dat het snel wordt opgelost. Je kan het later deze week weer proberen.

Mocht dit probleem nog steeds aanhouden na de oplossing dan kun je mij een privebericht sturen met je gegevens 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan zet ik het door naar de technische specialisten. Voor nu excuses voor het ongemak!

Reageer