Kan mobiel abonnement niet koppelen.

  • 11 December 2023
  • 1 reactie
  • 11 Bekeken

Ik heb hetzelfde probleem. Is hier al een oplossing voor? 
 

Ik hoor het graag. 
 

Pharwin van Odido 5 maanden geleden

Ik heb hetzelfde probleem. Is hier al een oplossing voor? 
 

Ik hoor het graag. 
 

Hallo @Joshuadv, geen zorgen, ik ga je hierbij helpen! 

Wat voor foutmelding krijg je precies te zien, als je je abonnement probeert toe te voegen? Heb je dit probleem alleen in de app of ook via de webversie?  Op dit moment is er een klein technisch issue vanuit onze kant aanwezig, waardoor het tijdelijk niet mogelijk is om je abonnement via de app toe te voegen. Excuses voor het ongemak! Onze IT-specialisten zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen.Je kunt natuurlijk je abonnement wel toevoegen via de webversie. Als dat niet lukt, kan ik het voor je doorzetten naar één van onze technische specialisten, zodat zij het voor je kunnen uitzoeken! 

Laat je me even weten of het dan wel lukt? Ik verneem graag een reactie van je! 

Groetjes, 

Pharwin 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Ik heb hetzelfde probleem. Is hier al een oplossing voor? 
 

Ik hoor het graag. 
 

Hallo @Joshuadv, geen zorgen, ik ga je hierbij helpen! 

Wat voor foutmelding krijg je precies te zien, als je je abonnement probeert toe te voegen? Heb je dit probleem alleen in de app of ook via de webversie?  Op dit moment is er een klein technisch issue vanuit onze kant aanwezig, waardoor het tijdelijk niet mogelijk is om je abonnement via de app toe te voegen. Excuses voor het ongemak! Onze IT-specialisten zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen.Je kunt natuurlijk je abonnement wel toevoegen via de webversie. Als dat niet lukt, kan ik het voor je doorzetten naar één van onze technische specialisten, zodat zij het voor je kunnen uitzoeken! 

Laat je me even weten of het dan wel lukt? Ik verneem graag een reactie van je! 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer