Kan mobiel abonnement niet koppelen aan account

  • 5 December 2023
  • 1 reactie
  • 16 Bekeken

Ik probeer al weken mijn mobiele abonnement (zat voorheen bij T-Mobile) te koppelen aan mijn account, maar krijg dezelfde foutmelding net als velen hier. Ik heb het al in de app en op meerdere browsers geprobeerd, maar ik krijg dezelfde foutmelding. De voornaam van mijn account staat overigens nog op die van mijn vader, het account is wel op mijn e-mailadres.

 

Ik zou dus graag mijn mobiele abonnement koppelen aan mijn account en de naam van het account veranderen, want nu kan ik mijn facturen niet inzien en geen aanpassingen doen aan mijn abonnement. Ik ontvang graag hulp.  

Marciano van Odido 5 maanden geleden

Hoi Margot, allereerst van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je huidige contract inmiddels op je eigen naam staat (M.E.L.). Je vorige contract stond inderdaad nog op de naam van je vader. Ik heb ook de reden gevonden dat je een foutmelding krijgt in Mijn Odido. Er stond namelijk nog een oud account gekoppeld aan het oude contract. Deze heb ik net voor je verwijderd. Geef het systeem even een half uurtje en dan kan je via Mijn Odido registreren een nieuw account aanmaken en je abonnement toevoegen (wel via de webversie).

Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Margot, allereerst van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je huidige contract inmiddels op je eigen naam staat (M.E.L.). Je vorige contract stond inderdaad nog op de naam van je vader. Ik heb ook de reden gevonden dat je een foutmelding krijgt in Mijn Odido. Er stond namelijk nog een oud account gekoppeld aan het oude contract. Deze heb ik net voor je verwijderd. Geef het systeem even een half uurtje en dan kan je via Mijn Odido registreren een nieuw account aanmaken en je abonnement toevoegen (wel via de webversie).

Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Reageer