Beantwoord

Klantvoordeel cadeau

  • 9 March 2024
  • 7 reacties
  • 234 Bekeken

Mijn vrouw kreeg een mail dat haar data verdubbeld wordt per 15 maart. Nu heb ik zelf een mobiel abonnement unlimited, hoe zit dat daar mee? Verder hebben wij ook internet plus tv… zitten daar nog extra voordelen bij? 
 

Graag horen wij van jullie. 

icon

Beste antwoord door Cristien 9 March 2024, 20:31

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Familie Bax  Ik heb ook unlimited dat is niet te verdubbelen😂 dus wij krijgen niets. 


Bestaande klanten die op 15 GB zitten krijgen 20 GB bundel zonder prijsverhoging, hoe fijn is dat! 
Ze verhogen de databundels van klanten met een Go (B2C én B2B) of Tele2 abonnement. Deze klanten krijgen tussen de 1 GB en 5 GB erbij.
Deze verhoging is gratis, en geldt tot de klant vernieuwt. 


Heb je nu 10 GB, en Klantvoordeel? Krijg je 10 GB Klantvoordeel erbij! 

Klantvoordeel Dubbele data geldt permanent, voor alle bestaande en nieuwe klanten met Klantvoordeel.

Dus helaas #Unlimited is niet te verhogen😂 

Nu alleen nog horen hoe het geldt voor Odido thuis. 
 

Zijn verder blij met Odido, maar toen we de eerste mail kregen van verdubbeling voor mijn vrouw nog blijer. Is handiger met de kinderen wanneer ze weer beginnen met “wifi aan” 

Reputatie 7
Badge +14

@Familie Bax  Het gaat alleen over mobiel! 
Als je ook Internet en TV van #Odido hebt krijg je dus al klantvoordeel en dubbele data! 
ook ik heb beide en krijg niets🫣😂 ach ik kan er mee leven, hopelijk jullie ook?

Fijne avond

Lees regels dubbele data klantvoordeel hier

Hier heeft mijn vrouw een sim only abo en krijgt ook gratis verdubbeling, en ik ook sim only en net zo lang lopend abo, krijg niks. 

Pure discriminatie van odido. 

De ene klant is wel belangrijk en de andere klant laten ze door de.... zakken blijkbaar. 

Odido, jullie jagen klanten weg zo. 

 

Reputatie 7
Badge +14

Ze zijn tot morgen bezig om iedereen aan te passen.  Even afwachten nog.

Ik heb dan wel van 25gb naar 30 gekregen maar heb ook klantenvoordeel dus ik zou naar 50 gaan officieel maar dat staat er bij mij ook niet op.

groetjes

irma

Reputatie 7
Badge +9

Hi @irmaboonstra, het duurt even voordat iedereen z'n volledige cadeau heeft, maar dan heb je ook wat. Ik zie dat je inmiddels een waanzinnige bundel van 50 GB hebt! Blij mee? 😁

Reageer