Beantwoord

Koppelen internet en mobiel abbonement

  • 26 October 2023
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hi community, na overgang naar odido is het een bende met abbonementen die niet meer aan elkaar linken, graag hulp. Ik heb mod al dm gestuurd.

icon

Beste antwoord door Waqqas 26 October 2023, 10:51

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @TroyN 

Moderators reageren niet op ongevraagde berichten. Om thuis en mobiel samen in 1 account te koppelen moeten ze beide op dezelfde naam staan anders moet je voor beide abonnementen een eigen account aanmaken.

Of loop je tegen een ander probleem aan en welke foutmelding krijg je dan?

Reputatie 7
Badge +9

Hi Troy, allereerst van harte welkom op de Community! Wat @Waqqas zegt klopt als een bus. Ik heb je privébericht inmiddels gelezen en je abonnementen erbij gepakt en het is al duidelijk waarom je je abonnementen niet kunt koppelen. Deze staan allebei op een andere naam. Om beide abonnementen op dezelfde naam te zetten zul je een contractovername moeten doen. Voor mobiel vind je meer informatie op deze pagina. Staan je gegevens van mobiel juist en wil je liever je abonnement van thuis op dezelfde naam als mobiel hebben. Dan kun je contractovername op de volgende manier in orde maken:

Stuur een e-mail naar internet.service@odido.nl met:

  • Kopie legitimatie van de oude en nieuwe contractant
  • Kopie bankpas van de oude en de nieuwe contractant
  • Een geschreven verklaring met handtekening van de oude en nieuwe contractant
  • De contactgegevens van de nieuwe contractant (mobiele telefoonnummer en e-mailadres)

Dan komt het helemaal goed en kun je binnenkort beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account koppelen! 😄

Ok dank!

Reageer