Beantwoord

Koppelen thuis abonnement lukt niet

  • 11 March 2024
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

Beste,

Als ik in mijn account mijn Oddio thuis abonnement wil toevoegen lukt dit niet. Ik probeer dit als volgt:

-ik kies Bestaand abonnement toevoegen

-Ik voer de code die ik per email heb ontvangen in;

Dan krijg ik de volgende foutmelding ‘Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens’.

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 12 March 2024, 10:45

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Dennis, van harte welkom op de Community! Ik heb direct op je klantnummer en e-mailadres gezocht, maar voor een mobiel nummer kom ik alleen uit op een 06-nummer dat eindigt op 91. Probeer je je Thuis-abonnement hieraan toe te voegen? Dan is dit niet mogelijk, omdat dit mobiele abonnement op naam van iemand anders staat.

Ik zie wel een inactief mobiel abonnement (met 96 op het eind). Hier bestaat ook nog een Mijn Odido-account voor. Wellicht probeerde je je abonnement hieraan toe te voegen. Aangezien dit abonnement inactief is werkt dit niet en heb ik dit account verwijderd. Als je je eigen e-mailadres a***s@gmail.com wil gebruiken om in te loggen, dan moet het lukken om over 30 minuten een nieuw account aan te maken via Mijn Odido registreren om vervolgens je Thuis-abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Reageer