Beantwoord

laatste factuur

  • 22 April 2024
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Ik kan niet meer inloggen op mijn account omdat ik sinds 5 april ben over gestapt.

Nu staat er een incasso klaar bij de bank, maar ik kan de bijhorende factuur dus niet meer inzien.

Ik ga niet betalen als ik niet weet waarvoor het is en of de factuur klopt.

 

Graag zo snel mogelijk een oplossing

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 23 April 2024, 10:53

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Marlous1981, welkom op onze Community, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***439. Daarbij zie ik inderdaad dat er een incasso heeft plaatsgevonden van € 16,50 en dat het gaat om dit factuurnummer: 901541241162. Ik zie gelijk dat je beschikte over een oud Tele2 abonnement en bij deze abonnementen werd er altijd achteraf gefactureerd. De factuur van deze maand gaat dus over de maand maart. Het gaat om de periode van 01/03/24 t/m 31/03/24. Nu zie ik inderdaad dat je bent overgestapt op 05/04/24. Omdat er bij een oud Tele2 abonnement altijd achteraf werd gefactureerd, zul je dus nog één eindfactuur ontvangen voor de periode 01/04/24 t/m 05/04/24. Daarna zul je geen facturen meer van ons ontvangen! 

Je kunt overigens na het opzeggen, altijd nog 6 maanden gebruikmaken van je account. Heb je daar geen toegang tot of weet je inloggegevens niet meer? Dan kun je deze heel gemakkelijk opvragen via onze website: https://www.odido.nl/my/inloggegevens-opvragen. Mocht dat niet werken/lukken, kan ik eventueel een verzoek indienen bij onze financiële afdeling om een kopie van deze factuur naar je te laten mailen. Laat maar gerust weten of je dit zou willen (als het nog nodig is)! 

Reageer