Beantwoord

Mailadres Community wijzigen

  • 14 March 2024
  • 5 reacties
  • 54 Bekeken

Reputatie 2

Graag wil ik mijn mailadres dat is gekoppeld aan mijn Community account wijzigen omdat het nu nog een T-Mobile mailadres is dat zeer binnenkort vervalt.

Wie kan mij helpen? Ik kan dat zelf niet wijzigen.

icon

Beste antwoord door sander_millingen 15 March 2024, 18:14

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2

Het zou fijn zijn als het mailadres uit de MijnOdido omgeving gekoppeld wordt aan de Community omgeving? ย 

Wie van de aanwezige T-mobile moderators kan dit aub regelen?

Reputatie 7
Badge +9

Goeiemiddag Sander, ik help je hier graag bij. Ik zal 'm zo direct aanpassen naar je nieuwe e-mailadres. Mocht je straks uitgelogd zijn, dan kan je met je nieuwe e-mailadres inloggen! Laat je het me weten of het is gelukt? ๐Ÿ˜„

Reputatie 2

Goeiemiddag Sander, ik help je hier graag bij. Ik zal 'm zo direct aanpassen naar je nieuwe e-mailadres. Mocht je straks uitgelogd zijn, dan kan je met je nieuwe e-mailadres inloggen! Laat je het me weten of het is gelukt? ๐Ÿ˜„


ga het in de gaten houden ๐Ÿ‘๐Ÿป

Reputatie 2

Goeiemiddag Sander, ik help je hier graag bij. Ik zal 'm zo direct aanpassen naar je nieuwe e-mailadres. Mocht je straks uitgelogd zijn, dan kan je met je nieuwe e-mailadres inloggen! Laat je het me weten of het is gelukt? ๐Ÿ˜„

ย 

Het lijkt te werken

bedankt dus!

Reputatie 7
Badge +9

Super, jij ook bedankt voor het laten weten @sander_millingen. Nog een hele fijne dag!ย ๐Ÿ˜Ž

Reageer