Beantwoord

Melding "Abonnement is stopgezet" en inzicht in abonnement niet mogelijk

  • 17 November 2023
  • 6 reacties
  • 60 Bekeken

Goedemorgen,

Sinds het samengaan van Tele2 en T-mobile in Odido ervaar ik wat problemen met het gebruik van de Mijn Odido omgeving. In eerste instantie was mijn mobiele abonnement, afkomstig van Tele2, niet zichtbaar in mijn eigen omgeving. Deze heb ik na contact met de klantenservice laten toevoegen. Sindsdien zie ik telkens als ik inlog de melding dat mijn abonnement is stopgezet. Als ik dan op mijn abonnement klik krijg ik tweemaal de volgende melding: Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw. Ik kan nu dus niet inzien wanneer ik eventueel mijn abonnement kan verlengen of wijzigen.

 

 

icon

Beste antwoord door Ricardo_DB 24 November 2023, 17:21

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ricardo_DB 

Ervaar je dit probleem alleen met de app of ook de webversie? Zou je bij de webversie een andere browser kunnen proberen? Ben benieuwd of het dan wel lukt. 

Goedenavond @Hajar van Odido,

Ik ervaar dit probleem met de app (op verschillende apparaten) en op verschillende webbrowsers (op verschillende laptops). Het lijkt erop of mijn abonnement niet (goed) meer gekoppeld is aan mijn inloggegevens.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Ricardo, goed dat je het op verschillende manieren hebt geprobeerd! Apart dat je deze melding krijgt. Stuur me even een privébericht met het 06-nummer waar het om gaat en de bijhorende geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag met je mee! Wellicht dat we je account moeten verwijderen, zodat je opnieuw kunt beginnen. Ik zie je bericht graag tegemoet en dan ga ik voor je aan de slag! 😄

Goedemorgen Marciano, ik ga je een berichtje sturen!

Hoi Ricardo, goed dat je het op verschillende manieren hebt geprobeerd! Apart dat je deze melding krijgt. Stuur me even een privébericht met het 06-nummer waar het om gaat en de bijhorende geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag met je mee! Wellicht dat we je account moeten verwijderen, zodat je opnieuw kunt beginnen. Ik zie je bericht graag tegemoet en dan ga ik voor je aan de slag! 😄

 

Het probleem is inmiddels met behulp van Marciano opgelost. Mijn oude abonnement stond nog gekoppeld aan mijn account. Het account is verwijderd en ik heb een nieuw account aangemaakt, daarna heb ik mijn abonnement weer kunnen koppelen.

Reputatie 7
Badge +9

Super bedankt voor de terugkoppeling in je topic, Ricardo! 😁

Reageer