Beantwoord

Mijn Odido koppelen

  • 9 April 2024
  • 7 reacties
  • 73 Bekeken

Beste medewerker, 

Gisteren van KPN naar Odido gegaan. In eerste instantie zag ik mijn nummer in ‘mijn Odido’ maar kon er niks mee doen. Verwijderd om opnieuw te koppelen maar nu lukt niks meer.

Het ‘probleem’ is wellicht dat mijn nieuwe abonnement ingeschreven staat op adres van mijn vriendin ivm de kortingen. What to do?

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 9 April 2024, 15:20

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Incognitum 

Het adres is het probleem niet volgens mij.

Wellicht is je abonnement niet helemaal ontkoppelt uit je Odido account, een moderator moet hem dan verwijderen zodat je hem weer kan koppelen.

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Incognitum van harte welkom bij onze Odido familie en ook op onze Community, we zijn erg blij om je bij ons te hebben en ik help je graag verder! Ik heb gelijk even zitten zoeken op je e-mailadres en ik kom geen gekoppeld abonneement (meer) tegen. Log je toevallig in met hetzelfde e-mailadres, welke je in je profiel hebt vermeld? Deze staat nu gekoppeld aan een '’leeg account'’. Als je met dat e-mailadres inlogt (en kunt inloggen), kun je je huidige nummer toevoegen welke eindigt op ****4882. Als het niet lukt om met dat e-mailadres in te loggen, vraag dan even een wachtwoordreset aan via onze website: https://www.odido.nl/my/inloggegevens-opvragen

Als het niet lukt via de app, probeer het dan even via een desktopversie om te kijken of het dan wel lukt. Als je met een ander e-mailadres inlogt, zet deze dan ook even in je profiel. Dan kan ik voor je checken of alles goed staat ingesteld! 😄

Hi,

Ik log in met het e-mailadres: acc*****@i*c*gni***.nl

Voorheen was dit ook mijn inlog en is niks aan veranderd. Echter nu met een uitstapje naar KPN krijg ik niks meer geregeld in dit account. Er blijft een melding komen dat het ‘abonnement al toegevoegd is al dan niet aan een ander account. 

Ik heb het via de app, iOS-browser en laptop geprobeerd echter allen hetzelfde resultaat.

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Incognitum, bedankt voor het proberen! Ik ben er ook ingedoken en ik heb toch nog een oud account gevonden waar je 06-nummer nog aan gekoppeld stond in het systeem. Deze heb ik net losgekoppeld. Dit was het enige dat ik nog kon vinden op jouw e-mailadres en 06-nummer, dus ik gok dat dit in de weg stond. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om in Mijn Odido je mobiele abonnement toe te voegen. Probeer het voor de zekerheid wel even via de website i.p.v. de app. Laat je het me weten of het is gelukt?


Geprobeerd maar nog steeds dezelfde melding. Ik snap ook niet welk ander account het geweest moet zijn? Mijn inziens nooit een ander account gehad. 
Maar goed, het werkt nog steeds niet.

Ik kom er net achter dat ik nog een account heb. Heel raar, maar goed zal ik zelf ooit aangemaakt hebben.

Ik heb dus ingelogd op k*e*@i*c*g*it**.nl en daar stond wel het nummer, maar met beeindigd erachter. Deze heb ik nu ook maar ontkoppeld. Nu moet het nummer nergens meer gekoppeld zijn mijn inziens.

En nu??

EDIT:
Na het verwijderen en opnieuw toevoegen in het 'andere account' is het nu gelukt. Wat een ellende zeg, maar goed. Bedankt voor de hulp in ieder geval.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Incognitum, fijn dat je je oude account toch gevonden hebt en dat het hiermee is gelukt! Apart dat wij hem niet konden vinden, maar eind goed, al goed! 

Reageer