Beantwoord

Mobiel nummer voor 2FA klopt niet

  • 16 February 2024
  • 3 reacties
  • 18 Bekeken

Sinds T mobile thuis is overgegaan naar Odido, kan ik niet meer inloggen. Ik krijg namelijk een 2FA code opgestuurd naar een 06 nummer dat niet van mij is en ook nooit geweest is. 

Ik kan mijn 06 nummer alleen aanpassen nadat ik ingelogd ben, maar inloggen kan dus niet. Hoe krijg ik dit aangepast?

icon

Beste antwoord door vluggeopa 19 February 2024, 16:11

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi vluggeopa, van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er op jouw e-mailadres een Mijn Odido-account bestaat met zowel je Thuis-abonnement als een inactief mobiel abonnement (die wel op jouw naam stond). Ik gok dat deze in de weg zat, dus ik heb de abonnementen losgekoppeld en het account zojuist verwijderd. Over 30 minuten moet het lukken om een nieuw account aan te maken via Mijn Odido registreren, je abonnement te koppelen en 2FA correct in te stellen. 

Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Hoi vluggeopa, van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er op jouw e-mailadres een Mijn Odido-account bestaat met zowel je Thuis-abonnement als een inactief mobiel abonnement (die wel op jouw naam stond). Ik gok dat deze in de weg zat, dus ik heb de abonnementen losgekoppeld en het account zojuist verwijderd. Over 30 minuten moet het lukken om een nieuw account aan te maken via Mijn Odido registreren, je abonnement te koppelen en 2FA correct in te stellen. 

Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

 

Hallo Marciano,

Vreemd dat er een 2FA is aangezet op een inactief nummer? In ieder geval is het nu gelukt, dus bedankt voor de hulp!

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, ik weet niet precies hoe of wat, maar ik gok dat 'ie toendertijd nog actief was? In ieder geval superfijn om te horen dat het nu is gelukt en uiteraard graag gedaan. Nog een hele fijne middag! 😁

Reageer